2.9.12

Aan alles een begin...


Het eerste artikel op deze blog. Het voelt als het begin van iets moois. Al jaren droom ik van een blog om te delen waar ik mee bezig ben en waar ik van hou. Nu is het dan eindelijk zover. Vorige week heb ik de mooie leeftijd van 24 bereikt. Bijna een kwart eeuw oud dus, en dat deed me realiseren dat het nu toch echt tijd is om al dat gedroom om te zetten in iets tastbaars.

Net afgestudeerd mag ik mijzelf nu de titel LL.M. geven. Maar maakt dat ook dat ik nu 'iemand' ben? Heeft de studie mij echt opgeleid om een bepaald beroep uit te oefenen, ben ik klaar om de echte wereld in te trekken? I doubt that. Een zwart gat kwam op me af de dag dat ik de eindversie van mijn scriptie inleverde. En nu? Wat moest er nu van mij terecht komen?

Deze blog is de zoektocht naar mijn nieuwe leven.
De zoektocht naar wie ik ben en wat ik wil. Waar in de wereld ik wil wonen en wat ik nu toch het liefste doe. Hoe ik me wil kleden en wat ik wil eten, wat ik wil uitstralen en wat juist niet. Hoe blijf ik gezond en sportief, en kan ik tegelijkertijd zoveel werken en ondernemen als ik wil?

De bedoeling van deze blog is daarnaast om in gesprek te raken met mensen die in dezelfde situatie zitten, of hebben gezeten. Hoe kom je er achter wie je echt bent? Wat zijn nu de leuke dingen in het leven, waar haal je het meeste plezier uit? Hierbij dus de uitnodiging om met mij samen deze ontdekkingstocht aan te gaan, in grootheden en kleinigheden in het leven.
<a href="http://www.bloglovin.com/blog/4006549/?claim=wspb9pqqp7p">Follow my blog with Bloglovin</a>

Geen opmerkingen:

Een reactie posten