4.9.12

Testing Testing Tuesday: Het parfum van een twintiger

Nu ik ben afgestudeerd vind ik het tijd om naast aan de inhoud van mijn leven, wat te doen aan de opmaak daarvan. Bijvoorbeeld in de vorm van een parfum, een tas, een kledingstuk, een nieuw meubel in huis etc. Vandaar dat ik op 'Testing Testing Tuesday' artikelen zal reviewen die nieuw zijn in mijn leven. Soms zal ik dit afwisselen met reviews over nieuwe locaties waar ik graag kom, of nieuwe dingen die ik graag doe!
In deze eerste editie:

Calvin Klein One Shock for Her (afbeelding van zappos.com)
Een passend parfum voor een nieuwe levensfase?

Aangezien ik afgelopen week jarig was, heb ik van mijn ouders een mooi cadeau gekregen. Iets waarvan ze hoopten dat het zou passen bij een net afgestudeerde twintiger. In dit blogje ga ik testen of dat het geval is voor het betreffende geurtje en bodylotion: Calvin KLein One Shock for Her.




De verpakking van het geheel heeft stijl. Een metalen doos omhult de twee cadeautjes. Het parfum zit in een niet al te groot flesje. Bovendien kan je die goed overal meenemen door de draaidop die er op zit. Geen risico op lekkage! De bodylotion zit in een hanteerbare tube.

Maar het aller belangrijkste is natuurlijk: hoe ruiken ze?
De bodylotion is perfect. Niet te overheersend maar ruikt fris en zoet. De geur is niet ingewikkeld, maar simpel en zomers. Je kan deze voor elke gelegenheid op doen, zeker ook als je niet het gevoel wilt hebben als een parfumflesje rond te lopen (wat ik nog weleens heb met andere parfum-geinspireerde bodylotions). Na gebruik van een paar dagen voelt mijn huid glad aan, ook fijn.

Het geurtje zelf is mijn nieuwe favoriet. Niet zo zwaar als bijvoorbeeld Chanels' Chance, maar niet zo onopvallend als sommige hele lichte geuren. Bloemig en vol ruikt hij. Ik krijg zelf geen genoeg van dit geurtje. Bovendien kreeg ik van mensen om mij heen ook complimentjes.

De conclusie is dat dit geurtje zeker past bij een twintiger. Iemand die vrolijk in het leven staat en op zoek is naar uitdagingen. En daarbij niet als een wandelend parfum door de wereld wil gaan, maar een subtiele hint van bloemen graag bij zich draagt.

Mijn nieuwe favoriet!

Wat is jouw favoriete geurtje? Waarom past die zo goed bij je?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen