11.9.12

Testing Testing Tuesday: Rituals Magic Touch Body Cream

 Een droge huid en rooie vlekjes zijn iets waar ik regelmatig last van heb. Vandaar dat ik veel gebruik maak van bodylotion. Na alle Nivea en Dove leek het me nu een goed moment om eens kennis te maken met een ander merk: Rituals.

De Magic Touch - Organic Cherry and Rice Milk ultra rich whipped body cream is de eerste variant body cream die ik van Rituals uitprobeer.

-Textuur: Dik, maar wel creamy. Niet zo dik als de bodybutters van de bodyshop bijvoorbeeld, maar wel dikker dan de bodylotions van Nivea. Heel praktisch op te smeren en trekt snel in.

- Geur: IN LOVE! Deze body cream ruikt zo goddelijk dat ik spontaan vergeet om parfum op te doen. En eigenlijk is dat ook niet meer nodig. De hele dag door komt er bij elke beweging die ik maak een vleugje van de body cream geur omhoog. Een diepe zoete, zachte geur. Niet heel bloemig maar meer fruitig. Niet prikkelend maar fluweel voor je neus eigenlijk. Ik geloof dat dit mijn all-time favoriete geur is wat betreft de bodylotion-familie.

- Wat vind de huid: Fijn! Droge plekjes zijn er minder door. Maar, mijn huid is niet super super zacht. Zolang die droge plekjes maar wegblijven ben ik tevreden.

-Prijs/Kwaliteit verhouding: 14,90 voor 200 ml. Een geur die de hele dag en nacht blijft hangen. Een huid zonder schrale plekken. Met 200 ml kan je wel een paar maanden vooruit (ik tenminste). Dus: top prijs/kwaliteit verhouding.


Al met al is deze Rituals Magic Touch Body Cream dus een onweerstaanbaar product ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten