20.9.12

Things I Like Thursday - Week 3

Tijd voor een nieuwe Things I like Thursday!

1. Mooie inspirerende plaatjes zoals die bovenaan deze post. Of zoals deze:
Bron:weheartit.com
2. Brainpickings Weekly.
De nieuwsbrief van brainpickings.org ontvang ik elke week in mijn mailbox. Vol met informatie die ik zelf nooit had achterhaald maar wel fijn vind om te lezen. Vol met ideeen, wijsheden, kennis en inspiratie.

3. Darlingmagazine, en wel om het volgende:

4. De serie Enlightened. Het gevecht met de corporate wereld en het gevecht met hoe je je leven moet leiden. Wat te doen als je vastzit? Als alles uitzichtloos lijkt? Of als je nogal ongecontroleerd heel vaak boos bent? Hard lachen en toch ook een beetje aangezet worden tot nadenken over je eigen leven.
Bron: IMDB
5. Morgen is het zover: het allereerste evenement van de stichting waar ik de hele zomer samen met de andere oprichters zo hard aan heb gewerkt: MasterPeace Amsterdam. Ik ben benieuwd!


6. Zeitoun van Dave Eggers. Net begonnen met lezen en nu al verslaafd. Review van het boek verschijnt op mijn site zodra ik 'm uit heb!

7. Dankzij deze post van Eva weer herinnerd aan hoe fijn Regina Spektor zingt.

8. Zaterdag weer oppassen voor het eerst in een lange tijd! Wat heb ik dat gemist...

9. Sjaals. Met dit weer kan je ze eindelijk weer dragen zonder dat het er gek uitziet. En hebben ze bovendien nut als het 's avonds toch ineens wel erg koud is geworden.
DEPT sjaal
10. Samen met mijn vriend uren op de bank filosoferen over wat voor geweldige dingen we allemaal gaan doen in ons leven.

Oh, nu je hier toch bent, ik vind het leuk als je me volgt via Bloglovin'!

7 opmerkingen:

  1. Leuke post! Die nieuwsbrief, wat staat daar dan zoal in?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf dat je zo'n project hebt gedaan! Ben heel benieuwd of het een succes is geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :) Ik zal een blog maken over hoe het is gegaan!

      Verwijderen
  3. Oh ik houd van Regina! Kende de nieuwe nummers nog niet, leuk! En die nieuwsbrief klinkt ook interessant.

    BeantwoordenVerwijderen