6.9.12

Things I Like Thursday - Week 1

De eerste Things I Like Thursday lijst. Vanuit mijn bed, in mijn pyjama. Want ik ben helaas al een paar dagen ziek. Fijn om dan tenminste dit opbeurende lijstje samen te stellen :)

1. Avocado met tomaten: Jammie. Zelfs op een dag als vandaag is een superrijpe avocado, peper, zout en trostomaat al voldoende om me blij te maken.

2. Een stapel gloednieuwe boeken die allemaal te wachten liggen om te worden gelezen. <3


3. De blog van galadarling, veel leesvoer en mooie foto's. (en tevens inspirator voor de Things I Like Thursday lijst)
 
4. Het geluid van Roller Derby skates over een indoor vloer. (geen filmpjes te vinden waarop je dat geluid goed kan horen... daarvoor moet je toch een keer bij een training langskomen).

5. Mijn nieuwe Cowboys Bag, een verjaardagscadeautje waar ik heeeel blij mee ben.
 

6. Summertime Sadness van Lana del Rey. En nu nog open dat ik ineens ooit miraculously ook zulk high hair zal hebben....

7. Allemaal cupcakes bakken en die dan aan mensen geven - voor de lol.

8. Het Lloyd hotel in Amsterdam. Voor de organisatie van een evenement ging ik daar gisteren langs. Wauw, wat een coole plek. Veel kunst, tentoonstellingen en creativiteit. Plus, van 1 tot 5 sterren kamers.

9. Cartoons van de New Yorker

 10. Clipper tea. Ginger Lemon smaak is yum :).
  


 Tot zo ver tien van mijn favoriete dingen van dit moment. Wat zou er op jouw lijst staan? 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen