13.9.12

Things I Like Thursday - Week 2

1. Mijn agenda met allemaal lieve uiltjes.

2. De super felblauwe trenchcoat die ik met dit weer eindelijk kan dragen!

3. Little Miss Sunshine en me verheugen op het gaan zien van Ruby Sparks.

Bron: IMDB.com

4. Smoothy met banaan, sinaasappelsap, magere yoghurt en een schepje cacao.

5. Een biertje drinken bij de Nieuwe Doelen want de katten zijn zo lief.

6. The Day after Peace (Een aanrader om op je gemak te bekijken).

7. Masterpeace.org en masterpeace020.nl, omdat ik er zelf aan meewerk en het initiatief zo mooi is.

8. Weer helemaal onder het dekbed kunnen liggen omdat het weer wat kouder is.

9. Citytrips en uitkijken naar de komende reizen.

10. Schrijven met pen en papier.
Bron: real beauty weblog

11. Mijn oudste vriendinnetje omdat we nog steeds uren aaneengesloten met elkaar kunnen kletsen.

12. Haruki Murakami's 1Q84, ook al duurt het een eeuwigheid voordat het boek uit is.
Bron: Amazon.com

3 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Thanks! Gekocht bij Paperchase. Vind dat ze daar altijd van die leuke boekjes hebben :)

      Verwijderen