29.9.12

Things I Like Thursday - Week 4


1. Herfstkleuren!

2. Snelle sollicitatieprocedures. Donderdagochtend de aanmelding de deur uit, een uur later worden gebeld om op gesprek te komen en een dag later al door de eerste ronde zijn! En wie weet dinsdag een baan...Spannend!

3. If This Then That, een website die al je online tools met elkaar kan verbinden. Omdat je soms zelf geen zin hebt om een leuke nieuwe foto op al je social media kanalen, en in je dropbox te plaatsen, maar wel zou willen dat dat automatisch gaat.

4. Versgebakken brood in de ochtend.

5. Gaan eten bij een lief vriendinnetje, en dan daarna urenlang natafelen en kletsen en wijn drinken.

6. Grappige filmpjes die je aan het lachen maken.

7. Coursera. Voor mensen die graag nieuwe dingen leren maar niet in de collegebanken willen zitten. Of nou ja, dat dan virtueel nog wel willen doen. In dat geval kan je via dit platform lessen van Stanford, Harvard en andere topuniversiteiten volgen. Als je de cursus succesvol afrond krijg je zelfs een certificaat thuis!

8. Volgende week vrijdag vertrek ik naar Istanbul! Voorpret is zo leuk. Boekjes lezen, tijdschriften doorbladeren en een ruwe planning maken van alle plaatsen die we gaan bezoeken. Iemand tips over welke musea in Istanbul echt de moeite waard zijn?


9. Wassen! Ik vind het zo leuk om naar de wasserette te gaan met een boekje, en daar te luisteren naar de geluiden van de ronddraaiende trommels en de geur van wasmiddel om me heen.


10. Stationary spulletjes. Vooral paperchase heeft een toffe collectie. Oh, en in de trein kijken met wat voor soort pennen mensen schrijven. Secret crush op mooie pennen <3

  
Wat zijn jouw favoriete dingen van de afgelopen week?  
Oh, en nu je hier toch bent, ik vind het leuk als je me volgt via Bloglovin!

1 opmerking:

  1. Leuke post! En wat fijn van die sollicitatie; ik zal voor je duimen. Enne, heel veel plezier in Istanbul vast, staat hoog op mijn lijstje :)

    BeantwoordenVerwijderen