12.9.12

Wednesday Wishlist: Citytrip to Istanbul

bron: genietvanistanbul.nl
Vandaag een korte blog over mijn reisdrift. In dit geval, mijn drift om citytrips te maken. Bovenaan mijn verlanglijstje staan momenteel: Istanbul, Marrakech, New York en Sao Paolo.

En nu kreeg ik net vandaag plotseling de meest geweldige verrassing:
voor mijn afstuderen hebben mijn ouders in het geniep een citytrip naar Istanbul geboekt voor mij en mijn vriend! Wat een lieve ouders. Omdat ik zo hard gewerkt heb de afgelopen tijd vonden ze het beste cadeau... rust. Ik had nooit kunnen dromen dat ze me zo'n mooi cadeau zouden geven. Precies waar ik zo naar hunker, even weg uit alle chaos

Alles is geregeld, het enige wat ik hoef te doen is ergens begin oktober in het vliegtuig te stappen, samen met de liefde van mijn leven, en dan maar genieten. Heerlijk.

Nu ben ik benieuwd: wat zijn nu echt must see plaatsen in Istanbul? Welke wijken zijn mooi, waar kan je leuk wat eten of drinken, waar kan je een goede boottocht maken?

Wie heeft er tips?

3 opmerkingen:

  1. Wat super gaaf dat je dat cadeau kreeg van je ouders! Istanbul lijkt me een geweldige stad om heen te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat super leuk! Volgens mij is het er echt prachtig!
    Sao Paolo wil ook nog naar toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaah, wat lief! Istanbul lijkt me ook super en NY natuurlijk :) x

    BeantwoordenVerwijderen