22.10.12

Meltingpot Monday: Blogs Worth Mentioning


Ok, ik ben verslaafd. En wel aan blogs. Momenteel is het zo heerlijk om na mijn werk op de bank neer te ploffen en even alle updates van mijn favorieten langs te gaan. Sinds kort ben ik helemaal verknocht aan in het bijzonder de hierna volgende blogs. Ik haal veel inspiratie uit de manier waarop deze mensen hun leven leiden, hoe ze hun creativiteit op zo'n mooie manier kunnen uiten en (bijna) dagelijks pareltjes op het web plaatsen.

- De Groene Meisjes



Over uniciteit en creativiteit gesproken. Ik ben helemaal fan van de groene meisjes. Ook kan ik me goed vinden in de leefstijl die zij aanhouden. Pluspunt aan deze blog vind ik de vele gastblogs die er op verschijnen, lekker veel diversiteit!

 

- Jesdiny


Met haar identificeer ik me, omdat we volgens mij een beetje in dezelfde levensfase zitten. Alhoewel ik moet zeggen dat haar leven wel way cooler is dan die van mij op dit moment, leven in NYC. Dat staat toch nog steeds op mijn bucketlist!

 


- ANNA 

Wonen in Parijs...Ik DROOM daarvan! En deze blogschrijfster doet dat gewoon! De schrijfstijl vind ik ook heel plezierig, de blog leest lekker weg. Aanrader dus :).

 

 

- IKBENIRISNIET

 


Deze is leuheuk! Dit vind ik echt het voorbeeld van hoe een echte persoonlijke, unieke, oprechte blog er uit ziet. Met een flinke dosis humor er bij. Plus heel goed gevonden onderwerpen om over te schrijven. Oh en de foto's.... Jeej :)

 

 

- Flodown

 


Een blog van een volgens mij heel sympathiek meisje. Wederom veel eten, inspiratiefoto's en hele diverse onderwerpen. Elke dag weer een beetje een verrassing wat er voorbij gaat komen. Daarnaast vind ik haar stukken goed geschreven.

 

 

- Zolea 


Een hele fijne blog over natuurlijke cosmetica. Waar zijn de producten die we gebruiken eigenlijk van gemaakt, en is dat wel zo gezond? Dankzij deze blog kan ik eindelijk wat ontwaren van de ingrediƫntenlijsten op de cosmetica die ik gebruik. Dat voelt toch wel zijn. Een soort...emancipatie van mijn cosmeticagebruik. Heel leerzaam!

 - Styleguide


Stiekem volg ik deze blog al heel lang. En stiekem leef ik heel erg mee met Shirley en alle leuke dingen die ze doet. Vooral bewonderenswaardig vind ik de eerlijkheid waarmee zij haar blogposts schrijft. Daarnaast kan ik mijn vrij beperkte modekennis opvijzelen door deze blog bij te houden. 

- Daily Lin


Veeeel mooie foto's, veel lekker eten en een blije blog. Daar hou ik van :) Een blog waar je echt inspiratie uit kunt halen op allerlei gebieden. Me like.


Een bescheiden selectie van de blogs die ik op dit moment volg. Maar oh my, wat is er veel leuks te vinden in blogland op dit moment! :) Wat zijn jouw favoriete blogs?


6 opmerkingen:

  1. Oeww sommige ken ik nog niet! Altijd leuk om nieuwe blog te leren kennen, ik ben er ook een beetje verslaafd aan hihi! Ik hou vooral van crea blogs maar personlijke blogs vind ik ook altijd wel erg leuk! Lekker mee kijken in iemands leven hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja he, meekijken in iemands leven en inspiratie daaruit opdoen vind ik ook heerlijk. :)

      Verwijderen
  2. Inderdaad allemaal leuke blogs! Ik heb Lin van Daily Lin laatst nog geinterviewd voor mijn blog! Het interview staat vandaag online op mijn blog:D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het interview gelezen, leuk gedaan! Goed idee om je 'bloghelden' te interviewen :)

      Verwijderen
  3. Leuk altijd om op die manier achter nieuwe blogs te komen! :)

    BeantwoordenVerwijderen