21.10.12

Sunny Sunday: Me, Myself and I


Het onderwerp van deze blog heb ik niet zelf verzonnen, maar het leek mij leuk om ook eens wat persoonlijker te worden op deze blog. Sunny Sunday is de perfecte dag daarvoor.

Altijd lastig om te verzinnen waar je moet beginnen met jezelf voorstellen of wat nieuws over jezelf vertellen. Vandaar dat ik heb besloten het mezelf makkelijk te maken, en aan mijn lieve lezers te vragen: wat wil jij van me weten?

Spui hieronder je brandende vragen, dan zal ik ze komende week in wat extra berichtjes beantwoorden. Want he, bloggen is immers een soort van online dagboek, time to get personal lijkt mij dus :) Ik ben benieuwd!


4 opmerkingen:

  1. Oei, ik kan zo even niet op een vraag komen.. Ik vind je blog ook erg leuk en daarom ben ik je met bloglovin gaan volgen! Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik heb twee vragen; wat vinden de mensen om je heen van het feit dat je blogt en volgen ze je allemaal? En een oppervlakkige vraag, gewoon omdat dat leuk is haha; wat is je favoriete parfum?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee! Ik ben net begonnen, us ik ben ook nog een beetje aan het zoeken hoe ik mijzelf ga publiceren. Is niet gemakkelijk, maar jij doet het leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik weet hoe het is, ik ben net weer begonnen met bloggen na er ongeveer een halfjaar uit te zijn geweest. Ik heb ook een tijdje geen blogs gelezen, m'n leven lag een beetje in puin. Ik merk gelijk dat zodra het beter gaat, ik weer de kriebels heb om te bloggen !
    Mezelf voorstellen vind ik ook altijd zo'n ramp, maar ik weet precies hoe ik mezelf wil publiceren, vooral in de manier van: Hoe kom ik over in de manier waarop en waarover ik mijn artikelen schrijf?
    En dat is als mezelf.

    Maargoed, een paar vragen dus? Hmm, let me think...
    * Als je een pasgeboren kind één advies mocht geven, en dan ook echt maar eentje, wat zou je hem/haar dan vertellen?
    * Wat zou je het liefst aan jezelf willen veranderen? En dan heb ik het vooral over je persoonlijkheid, of gewoontes.
    &Last but not least:
    * Wat vind je juist heel goed aan jezelf? Waarvan vind jij dat anderen een voorbeeld aan jou zouden kunnen nemen?

    BeantwoordenVerwijderen