3.10.12

Testing Testing Tuesday: Foundation


Het was tijd voor verandering. Na mijn foundation van Clinique twee jaar lang te hebben gebruikt (blijkbaar doe ik elke dag wel een hele kleine druppel foundation op?), was het hoog nodig dat ik een nieuwe foundation voor mezelf zou aanschaffen.

Nu ben ik momenteel helemaal niet goed op de hoogte van wat er speelt in make-up land, immers, ik heb geen tv = zie geen commercials + had geen geld om tijdschriften te kopen. Dus: op de bonnefooi naar de DA en daar maar wat advies inwinnen.
Belangrijkste eisen: er niet uit komen te zien als een spook. Mijn moedervlekken (daar heb ik er heel veel van in mijn gezicht) hoeven niet gecamoufleerd te worden, maar het is wel fijn als je al die nare acne littekens weg kunt werken. Daarnaast moet het de hele dag goed blijven zitten, bescherming bieden tegen de zon (ja, ook in de winter is dat belangrijk) en niet te droog worden als je het aanbrengt.

En daar was 'ie dan, de vervanger van mijn oude Clinique vriend, de MaxFactor FaceFinity All Day Flawless foundation. I'm in love!
Beide afbeeldingen zijn natuurlijk van MaxFactor Reclamecampagne


Waarom ik zo verliefd ben? Aan alle hierboven beschreven eisen voldoet deze wonder foundation. Mijn huid is helemaal mat, glimt niet en rode vlekjes worden mooi weggewerkt. De moedervlekken zien er gewoon uit als moedervlekken, en niet als moedervlekken-met-een-dikke-laag-poeder. Ik hou ook van die vlekjes namelijk, omdat ze echt bij mij horen. Als basis voor je make-up is deze foundation ideaal. De adviseur in de drogisterij raadde mij aan wel poeder mee te nemen, mocht ik overdag wat gaan glimmen. Nou, tot nu toe heb ik die nog helemaal niet nodig gehad. De foundation dekt de hele dag lang. Daarnaast is het een goed idee om wel dagcreme aan te brengen onder deze foundation om je huid goed te verzorgen. De prijs van net onder de vijftien euro is ook prima in verhouding met de kwaliteit. Zelfs als de foundation iets duurder zou zijn, zou ik hem alsnog kopen. 

Plus, nu ik net heb gehoord dat ik EEN BAAN HEB!!! komt deze foundation extra goed van pas!


Wat is jouw favoriete foundation?

Oh, en nu je hier toch bent, ik vind het leuk als je me volgt via Bloglovin'!

4 opmerkingen:

  1. Waaah gefeliciteerd met je baan! Super! Ik gebruik eigenlijk nooit foundation. Alleen een heel klein beetje BB Cream.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteeerd met je baan! Leuke blog heb je. Kom zeker snel weer terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat 'ie zo goed werkt! Je blog is erg leuk, ik ben je gaan volgen en zal dat gelijk ook op bloglovin doen ;) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. GEFELICITEERD! En deze heb k nog nier geprobeerd. Clinique vind ik wel awesome.

    BeantwoordenVerwijderen