11.10.12

Things I Like Thursday - Week 5

Bron: weheartit.com

1. Mijn familie leeft zo ontzettend met me mee in deze periode na mijn studie en met de start van mijn nieuwe baan. Daar moet ik van mezelf wat meer bij stil gaan staan. Vandaar dat deze bovenaan staat :)

2. Samen met de BF uren door Amsterdam wandelen en praten over het leven. 
Bron:weheartit.com


3. Nieuwe leuke series ontdekken, zoals The New Normal en Portlandia.

4. Met een warme kop thee op de bank duiken nu het buiten guur en regenachtig is.

5. <3 stedentrips maken! Volgende op het verlanglijstje: Kopenhagen, Tokyo en New York.
Bron:weheartit.com

6. Echinacea lippenbalsem. Eindelijk een balsem gevonden die mijn afgekloven lippen nog een beetje toonbaar maakt...


7. Tochtje door de grachten van Haarlem met een lieve vriendin met Haarlem Canal Tours. Heel leuk verhaal door een bevlogen schipper in een kleine boot. Zeker een aanrader.

8. Lieve comments van lezers!
Bron:weheartit.com

9. Na een lange dag werken voldaan thuiskomen. En dan bedenken dat wat je vandaag hebt gedaan je helpt om je huur te betalen en eten te kunnen kopen.

10. En de volgende dag weer fris en fruitig fluitend naar je werk vertrekken omdat het o zo leuk is.

Dat was 'm weer! Wat zijn jouw fijne gedachten of avonturen van de afgelopen week?
Oh, nu je hier toch bent, ik vind het heel leuk als je me volgt via Bloglovin'!

4 opmerkingen:

  1. Leuk! Dat zijn zeker dingen die heel erg fijn zijn! Ik vind het ook heel leuk om je te volgen op bloglovin! Dus je hebt er een nieuwe volger bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk gedaan en leuk om te lezen. Wat het leukste was van mijn week? Erachter komen dat ik mijn droom die ik niet waar heb kunnen maken los heb kunnen laten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aww leuk leuk, happy post! Ik vind dat eerste plaatje zoooo cute :)

    BeantwoordenVerwijderen