19.10.12

Things I Like Thursday - Week 6

bron:weheartit.com
1. Een bosje bloemen meenemen voor mijn oudtante/extra 'moeder' voor alles wat ze de afgelopen jaren voor me heeft gedaan. Wat is het leuk om mensen blij te maken :)



2. Hard lachen om de idiote dialogen uit Portlandia


3. De huffington post complete guide to blogging. Eindelijk een goed boek op niveau gevonden om me verder te verdiepen in de wereld van het bloggen - en vooral inspiratie op te kunnen doen.
4. Na dagen proberen eindelijk mijn drukke moeder aan de telefoon krijgen om weer eens goed bij te kletsen :)

5. Dromen over een new and improved camera... Sparen maar!



6. Ongezouten amandelen van de AH

7. NaNoWriMo komt er weer aan. Zal ik dit jaar mee gaan doen? Het initiatief spreekt me in ieder geval enorm aan.


8. Na een lange dag werken thuiskomen en meteen opmerken dat het hele huis van onder tot boven glimmend is gepoetst, en er een bordje spaghetti met overheerlijke saus op je staat te wachten. Aah, wat een lieve BF heb ik toch!

9. Mezelf de september 2012 issue van Vogue cadeau geven, ik kan niet wachten om die dit weekend lekker te gaan lezen!

10. Verse smoothies in de ochtend - maar vooralsnog wel zonder groene groente en het liefst met alleen banaan en bessen, magere yoghurt en wat sinaasappelsap.

Dat waren ze weer! Ik blijf het leuk vinden om dit soort lijstjes te maken. Het zet je zelf ook aan het denken over waar je blij mee bent, waar je van droomt en waarom de week geslaagd was :) Wat vind jij van dit soort lijstjes?

Oh, en nu je hier toch bent, ik vind het leuk als je me volgt via Bloglovin'!

1 opmerking:

  1. Onverwachte bloemetjes geven vind ik ook leuk inderdaad :)

    BeantwoordenVerwijderen