26.10.12

Things I Like Thursday - Week 7


1. Fijne parfum opdoen, en die dan de hele dag zelf ruiken :).




2. Eindelijk door hebben hoe je lastige krullen in een normaal model kunt foöhnen.

3. Starbucks Vanilla Latte



4. Er achter komen dat ik ondanks een verrotte knie, toch wel een stukje kan hardlopen zonder te verrekken van de pijn (ok...het mag nog wel wat sneller beter worden allemaal)

5. Cadeautjes geven aan lieve vriendinnetjes :)

bron: weheartit.com

6. Ongezouten amandelen

7. Mijn vader die uit zichzelf besluit dat hij wel degene zal zijn die na mijn diploma-uitreiking vertrekt- zodat ik met de 'andere kant' van de familie uit eten kan zonder awkwardness (gescheiden ouders hebben kan anders op zo'n moment knap lastig zijn!)

8. Gesprekken met de aardige schoonmaakster op mijn kantoor - en dat ze dan de volgende dag allemaal vakantiefoto's aan me laat zien, om haar verhaal van de dag daarvoor extra kleur te geven.

9. Uitverkoop!


10. Vrijdagavonden, lekker het hele weekend nog in het vooruitzicht en even rustig aan kunnen doen. Plus, quality time met de BF!

I just LOVE these animations!

Wat waren jouw fijne dingen van afgelopen week?

7 opmerkingen:

  1. Cadeautjes geven vind ik zo leuk! Het krijgen ervan is leuk, maar geven vind ik meestal nog leuker! Vooral als diegene er helemaal blij mee is! Genieten gewoon.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja inderdaad, way leuker dan cadeautjes krijgen!

      Verwijderen
  2. Chance van Chanel ruikt zo lekker en blijft zó lang zitten! Lekker! En jammie, een vanilla latte van de Starbucks is ook mijn favoriete drankje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat geurtje blijft inderdaad super goed zitten, en gaat ook nog eens heel lang mee!

      Verwijderen
  3. Haha ik herken me helemaal in nummer 7 ;-) Gescheiden ouders is niet altijd even makkelijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aww leuk happy happy! Die animaties zijn echt zooo lief!

    BeantwoordenVerwijderen