17.10.12

Wednesday Wishlist: A New Pair of Glasses


Ah, het is eindelijk zo ver. Na twee jaar wil de verzekering weer nieuwe brilglazen voor mij vergoeden. Nu mijn vriend afgelopen week op mijn bril is gaan zitten en deze daardoor wel heel losjes en scheef op mijn hoofd hangt, is het tijd voor een nieuwe!

Mijn huidige bril van Pearle
Nu vind ik het een van de moeilijkste dingen om een nieuwe bril uit te zoeken. Ik hou van die dikke monturen met grote glazen, en dan het liefst in het bruin. Alhoewel zwart ook mooi is. Of groen. En mijn hamsterwangetjes zitten altijd in de weg bij die grote glazen. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat de bril op mijn neus steunt, en niet op mijn wangen. Hm.
Een bril kiezen die bij alle kleding past, of eentje toch maar in een felle kleur zodat 'ie echt een statement piece is? Ik weet het niet...

Op elle.nl zag ik laatst een filmpje over de laatste brillentrends. 
Heel mooi allemaal, maar hoe beslis je nu welke bril je het beste aan kunt schaffen?

Oh, en als ik er eentje heb uitgezocht, laat ik 'm meteen aan jullie zien! ;)

3 opmerkingen:

  1. Ik heb sinds een jaar of 2 (wow, zo lang alweer?) ook een bril, maar eigenlijk alleen om te kijken in de verte. Ik heb toen gewoon gekozen voor een simpele zwarte, past overal bij en hij staat me ook wel goed al zeg ik het zelf haha. Maar als ik nu nog een keer een bril zou kiezen zou ik toch een iets gewaagder, hipper model kiezen denk ik. Maar moeilijk blijft het altijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb geen bril.
    Succes met zoeken!xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb een donkerpaarse bril en ik heb eigenlijk niet nagedacht over combinaties met kleding ofzo haha. Ik was allang blij dat ik er één gevonden had. De opticien had wel geholpen hoor. Was wel grappig, want mijn hoofd was te klein voor de volwassenbrillen, dus ik heb eigenlijk een kinderbril haha :P (maar je ziet niet dat het een kinderbril is thank god)

    BeantwoordenVerwijderen