11.10.12

Wednesday Wishlist: Shoes for Every Occasion


Ken je dat gevoel, sta je eindelijk op het punt de deur uit te gaan naar werk/college/afspraak, kan je ineens niet meer beslissen welke schoenen nu het beste bij je outfit passen.



Zelf ben ik echt een schoenenbeest. Ik kan geen schoenenwinkel voorbij lopen zonder naar binnen gezogen te worden. En toch mag ik wel zeggen, is mijn collectie vrij bescheiden. Helemaal op dit moment. Nu ineens al mijn lievelingsparen het begeven, mijn knie daarnaast niet meewerkt en alle hakken dus automatisch afvallen en de temperatuur steeds verder daalt.

alle afbeeldingen van weheartit.com
 Schoeiselcrisis! Ik sta weer voor de jaarlijks terugkerende uitdaging: schoenen met een platte zool uitzoeken, die lekker warm zijn, en zowel onder een zakelijke outfit kunnen worden gedragen, als onder een sportieve. Guess what...Onvindbaar.

Dus voor deze wishlist wednesday een hele duidelijke wens (en vraag?!): welke schoenen kan je aan voor werkelijk elke gelegenheid en sparen je voeten ook nog eens? Ik wil die!

4 opmerkingen:

  1. Zo lastig dit! Gewoon een plat (kleine hak) enkellaarsje? Haha ik weet het ook niet echt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Herkenbaar probleem! Ik kon ook een hele tijd niet op hakken lopen. Heb nu, terwijl ik ze normaal niet mooi vind, enkellaarsjes met sleehak gevonden. Lopen een stuk steviger (moet het alsnog niet de hele dag doen) en zijn lekker warm en ze staan overal bij! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Platte suede overknee laarzen! Kunnen voor netjes bij een rokje of jurkje, maar ook casual over een skinny :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Laarzen of laarsjes lijken toch inderdaad de oplossing te zijn ja... Suede is een goed idee, dat kan volgens mij zowel net, als sportief. Binnenkort de stad eens onveilig maken op zoek naar zulke schoenen :) Zodra ik ze gevonden heb, zal ik ze op mijn blog posten! haha

    BeantwoordenVerwijderen