13.11.12

Meltingpot Monday: My Dream Workplace

Bron
Nu ik elke dag in hetzelfde 'tijdelijke' kantoor vertoef, droom ik graag weg bij plaatjes van inspirerende kantoren. Het witte hokje met witte bureau's en witte kasten en een grijze betonnen vloer is lang niet zo aantrekkelijk als de volgende werkplekken....:


Bron
Google Dublin      



Google Zwitserland

     
Pixar Kantoor



















Bron
       
Bron    

Nog even verder dromen, want een verhuizing zit er voorlopig nog niet in.
wat lijkt jou het fijnste kantoor om in te werken?

5 opmerkingen:

  1. Allemaal prachtige kantoren maar ik denk dat ik te veel afgeleid zou zijn door al het moois dat ik niet aan werken toe zou komen haha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, good point. Ik denk dat een witte ruimte met witte bureau's wel het minste zorgt voor afleiding...

      Verwijderen
  2. Amai die eerste met die boekencirkel boven je hoofd, hoe super! En die werkplek in de 'jungle' vind ik ook cool! :-) Sowieso een plus, een huis of kantoor met véél natuurlijk licht!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa, veel licht vind ik ook super belangrijk!

      Verwijderen