7.11.12

Testing Testing Tuesday: Green & Black's Dark Chocolate

Deze week weer een product uit de Marqt winkel bij mij in de buurt. Jongens, ik ben daar echt fan van aan het worden. Hebben jullie de volkorenbroden van Marqt weleens geproefd? Jummie! Eindelijk eens 'echt' brood, in plaats van dat slappe fabrieksgedoe. Maar goed, deze post gaat over iets anders. Namelijk over Green & Black's Organic Dark Chocolate die ik afgelopen week uitprobeerde.


Ik ben vooral heel enthousiast over het formaat van de blokjes. Dit is een heel klein reepje chocola (35 gram) en de blokjes zijn wel zo opgedeeld, dat het eigenlijk een verkleinde versie van een groot blok chocola lijkt. Zo kan je er dus heel lang mee doen!


De chocola smaakt vrij bitter, maar wel zacht. Soms heb ik pure chocola die dan ook meteen keihard is, vrijwel onmogelijk om door te bijten. Daar heb je bij deze reep geen last van. Daarnaast smaakt de chocola heel puur. Je proeft chocola, en niet veel extra toegevoegde zaken. 

Nu zou ik willen zeggen dat ik heel erg fan ben van deze chocola. Maar.... Blijkbaar kan ik niet goed tegen de hoge concentratie cacao in deze reep? Na het eten ervan voelde ik me duizelig en misselijk. En ik moet je zeggen, dat is JAMMER! Want het liefst had ik nog tien van deze reepjes naar binnen gewerkt :) Nou ja, mocht ik ooit weer chocola willen eten, dan zou ik wel voor deze reep gaan :)

Oh, nu je hier toch bent, ik vind het leuk als je me volgt via Bloglovin'!

6 opmerkingen:

  1. Si, ik volg je al via bloglovin;)! Jammer dat je misselijk werd van de chocola.. hij ziet er namelijk wel verdomd goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je me volgt en ook berichtjes achterlaat :) Ik volg jou ook! En inderdaad, die chocola ziet er ook nog eens super goed uit :P

      Verwijderen
  2. Ik ben zelf ook niet zo'n hele erge liefhebber van chocola,
    maar ik zal deze onthouden!

    xoxo
    PICK ME AN OUTFIT
    Check out my little give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou niet zo van pure chocolade, maar ziet er wel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou van chocolade, yummie! Dit merk ken ik nog niet

    BeantwoordenVerwijderen