18.11.12

Things I Like Thursday - Week 10

Bron
1. Comments op mijn blogposts. Echt om heel blij van te worden. (Hierbij ook even excuses dat ik soms even niets post. Soms is werk & blog & vriendje & vrienden & familie & sport een hele lastige combinatie en lukt het me niet op tijd weer een nieuwe update te plaatsen. Hope you can forgive me :-) )


2. Lezen. Sommige weken zit ik helemaal in een flow en doe ik niets liever dan een boek pakken en uren achter elkaar verdwijnen in het verhaal.
Bron
3. Vergaderen over de MasterPeace Amsterdam stichting waar ik onderdeel van ben, en weer tot de mooiste inspiratie komen over geweldige projecten die we allemaal op kunnen gaan zetten.

4. Fitness! Ah man, dat had ik veel te lang niet gedaan. Wat is een lekkerder gevoel dan 's ochtends wakker worden en voelen dat je lichaam de dag ervoor echt iets heeft gedaan? (on a sidenote, heb je weleens op weheartit.com gezocht op 'fitness'? Oh my, wat veel halve bodybuilders komen daar voorbij zeg. Daar pas ik toch voor, geloof ik...)
Bron


5. Spannende reis-plannen maken. Dit keer niet om vakantie te vieren, maar vooral met zakelijke doeleinden. Ondernemen, yay!

6. Samenwerken met collega's die ook allemaal het belang van gezond eten inzien. Het kantoor staat dus elke dag bol van de ongezouten noten, fruit en groente, hummus, notenpasta's en avocado. Dat motiveert!
Bron

7. Vier weken lang de Volkskrant ontvangen omdat mijn vader dat voor me heeft geregeld.

8. De Cosmopolitan. Naast de ELLE vind ik dat toch wel een heel down-to-earth tijdschrift. vooral het feit dat de kleding die ze uitlichten niet allemaal onbetaalbaar is, maar er in de rapportages ook wel kleding terugkomt waar je alleen maar over kunt dromen. Dan is tenminste niet alle inhoud van het blad compleet onbereikbaar.
Bron
9. Online shoppen. Nee, nu heb ik het echt ontdekt. Zoveel relaxter dan in bomvolle winkels op zaterdag proberen een enigszins leuk kledingstuk in jouw maat uit de troep te vissen. Geef mij maar een overzichtelijke webwinkel, kopje thee er bij en kijken maar!

10. Ineens een zaterdag helemaal vrij hebben door een afspraak die last minute werd afgezegd. Goed moment voor wat quality me-time lijkt me!

Wat waren jouw leuke dingen van afgelopen week?

Oh en nu je hier toch bent, ik vind het leuk als je me volgt via Bloglovin'!

5 opmerkingen:

  1. Alles behalve 3,7,8 en 10 herken ik haha. Want ik had geen last minute agzegging en de cosmo heb ik al een tijdje niet meer gelezen. Mijn leuke dingen? Concept inleveren van scriptie. Feels good!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jeej! Ah dat voelt zo fijn he, bijna bij het eindstation van je studie zijn :) Good luck!

      Verwijderen
  2. Mijn leuke dingen bestonden vooral uit maken van lekkere dingen, ik had een opdracht voor een prinsessentaart en gister en vandaag heb ik dingetjes gemaakt omdat ik komende week voor t laatst op stage ben

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke lijst!=)

    Ik kwam op je blog door je reactie op 'spam your blog' op mijn blog Food Love and Happiness. Je omschrijft je blog erg leuk dus ik moest wel een kijkje nemen! En wat een leuke en originele blog heb je! Grappig die indeling van de dagen, heb ik nog niet eerder gezien. Je hebt er een Bloglovin volger bij!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wat leuk om te horen! :) bedankt voor de complimenten, en leuk dat je me volgt!

      Verwijderen