23.11.12

Things I Like Thursday - Week 11

Bron
1. WEEEKEEEEEND :) (ja, ik ben niet heel secuur met het op tijd maken van mijn lijstjes. Discipline, discipline, waar ben je soms toch gebleven?) Oh, en natuurlijk dit plaatje, geniaal. Ik wil altijd nog vanalles ondernemen op vrijdag avond. Maar meestal lijk ik het meeste op die kat...



2. Storm, kou, regen en dan binnen zitten op de bank met een goed boek en een kop thee. Vriendje er naast, en het plaatje is compleet.


3. Leren coderen. Via codecademy kan je verschillende cursussen volgen. Super handig en heel duidelijke uitleg. Momenteel volg ik de cursus basic HTML. Komt zeer van pas voor mijn werk.


4. Havermout met banaan, amandelen en chia zaadjes voor ontbijt :) Mjam!
Bron

5. De broekriem.nl. Een goed initiatief voor mensen die werk zoeken maar niet niks willen zitten doen de hele dag thuis, en wel in contact willen blijven met de maatschappij.


6. Reizen plannen naar verre oorden. Hoog op mijn verlanglijst staan naast NY Sao Paolo, Londen, Stockholm, Madrid en Tokyo. Citytrips dus!


7. Mooie interieurplaatjes kijken. En stuiten op een artikel over hoe kleine ruimtes in te delen. Ideaal voor iedereen die in de grote stad woont (=klein).
Bron
8. Sons of Anarchy kijken <3 en dan ook de soundtrack.

9. Met iDeal kunnen betalen bij ASOS! Meteen een bestelling geplaatst...Minder goed voor de portemonnee, maar ach, dat nemen we maar voor lief. Chilltruien en leuke rokjes zijn altijd welkom.
1, 2, 3, 4

10. Nu eens wel in het weekend alvast wat lekkere recepten maken, en dat eten dan in de vriezer bewaren zodat ik door de weeks ook eens iets kan eten waarvoor ik langer dan 20 minuten in de keuken heb gestaan. Gewoon, omdat je dat soms wel proeft.


Wat waren jouw leuke dingen de afgelopen week?
Oh, nu je hier toch bent, ik vind het leuk als je me volgt via Bloglovin'!

6 opmerkingen:

  1. dat eerste plaatje is gewoon super haha!
    elkaar volgen? xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha ja he :P Thanks voor je comment, ik volg je blog!

      Verwijderen
  2. haha, herkenbaar. Ik zit op vrijdag avond ook meestal te luieren op de bank.
    Liefs, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  3. LOOK LIKE YOU WERE UP TO A CRAZY NIGHT!!!!:))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die truien zien er echt heel mooi uit! Mijn favoriete ding van de afgelopen week is dat mijn vriendinnen me kwamen opzoeken, heerlijk weekend gehad :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk lijst! Er is niets fijners dan reizen plannen:)

    BeantwoordenVerwijderen