2.11.12

Things I Like Thursday - Week 8

Bron
1. Groene thee, mijn aller- allergrootste verslaving op dit moment. Ik kan gewoon niet zonder.

2. Er achter komen dat het voor die rottige knie van mij helemaal niet uitmaakt of ik veel sport of rust hou....Hardloopgear is weer uit de kast gehaald, en ook: sportschool, here I come!


3. Via facebook een  jaarabonnement op ELLE winnen. Yay!

4. 2 nieuwe boeiende boeken lezen - Moranthology van Caitlin Moran en Als een nacht met duizend sterren van Joeri Boom.

5. Eindelijk, eindelijk, eindelijk aankomende zaterdag mijn masterdiploma in ontvangst mogen nemen.

6. Een hele paprika eten als tussendoortje.

7. Voor het eerst schoenen bestellen via internet, en dan in spanning afwachten wanneer ze aan zullen komen. Echt, ik ga denk ik niet meer al die winkels afstruinen als ik op internet tien keer zo snel leuke schoenen kan vinden...
Bron:cafemoda.com
8. Leuke nieuwe blogs ontdekken - dankzij je werk! (bijvoorbeeld www.vosgesparis.com)

9. Voor het eerst op de website van mijn werk mijn eigen gemaakte specials en campagnes zien verschijnen. :)

10. Bij mijn ouders op visite gaan en, naast een super lekkere uitgebreide curry maaltijd, het zo gezellig vinden dat het echt jammer was om weer weg te moeten...Tsja, working life he...


Wat waren jouw leuke dingen van afgelopen week?
Oh ik vind het trouwens leuk als je me volgt via Bloglovin'!

5 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke 'I like' versie! Fijn dat je weer kan gaan sporten. Masterdiploma in ontvangst nemen klinkt ook niet verkeerd;)... en tja, eigenlijk is alles in dit lijstje een dikke vette like! Ik volg je trouwens via bloglovin:)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey proficiat met je masterdiploma en het gewonnen abonnement op Elle! Super! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke prijs heb je gewonnen. De schoenen zijn tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Groene thee is ook mijn grootste verslaving! Zo lekker... Af en toe wissel ik het af met rooibos thee en honing.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaloers op die prijs! Echt super. En groene thee is momenteel ook mijn verslaving! Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen