9.11.12

Things I Like Thursday - Week 9

Bron
1. De 'Vondelservice' van mijn lief. Elke keer als we van ons huis naar de stad gaan, (en we hebben maar 1 stadsfiets...) mag ik lekker achterop door het Vondelpark :) Fijn!



2. Post! Kaartjes, brieven, tijdschriften en een leuke krant.
Bron
3. Mijn zusje, die na het uitpakken van haar verjaardagscadeautjes tegen me zegt: 'Het lukt je elk jaar weer he!', gevolgd door een knuffel.

4. De blog sfgirlbybay.com voor de dagelijkse dosis (interieur)inspiratie. Love it!

5. De Amerikaanse verkiezingen live volgen via internet, en zo toch voordat je gaat slapen weten wat de uitslag is.

6. Tijd maken om elke avond boeken te kunnen lezen, en zo ineens twee boeken per week lezen. (Als een nacht met duizend sterren van Joeri Boom is een aanrader!)

7. Een warm vers chocoladebroodje halen bij de bakker, als ontbijt.
Bron
8. Er achter komen dat je nog steeds wordt gemist als mede-bestuurder op je oude werk.

9. Op een kantoor zitten waar de ongezouten noten, stukken fruit en groente en biologische broden je om de oren vliegen. Yay voor gezond eten!

10. Mijn eerste salaris gestort krijgen. Toch fijn dat ik nu mijn huur kan betalen van eigen verdiende centjes.
Bron

Wat waren jouw favoriete dingen van afgelopen week?


2 opmerkingen:

  1. Mooie lijst! Mijn favoriete ding van afgelopen week was dat ik verslag mocht doen van de Amerikaanse verkiezingen, heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontbijtje halen bij de bakker, genieten:D

    BeantwoordenVerwijderen