1.11.12

Wednesday Wishlist: Forever Living in the City

Sinds kort ben ik er van overtuigd; ik ben een stadsmens. Iedere keer wanneer ik een tijdje buiten een grote stad verblijf, om vervolgens weer terug te keren, slaak ik een zucht van verlichting. Wat is het toch fijn om in een bruisende omgeving te wonen. Waar altijd wel iets te doen is. Waar altijd ruimte is om nieuwe mensen te ontmoeten, nieuwe plannen uit te werken en oude centra te verkennen. I love me some city :)


Soms popt het idee in mijn hoofd op, om toch in de natuur te gaan wonen. Back to basics. In het reine komen met jezelf. Dat soort dingen. Steeds meer ga ik echter geloven dat ik juist mijn vrede en veiligheid kan vinden in het drukke stadsleven, en niet daarbuiten. Wat is er toffer dan bovenop de nieuwste ontwikkelingen zitten. De dynamiek van een stad, die soms bijna tastbaar is, ervaren? Nee, ik wil nooit meer anders dan wonen in een bruisende stad.









Bron van alle foto's weheartit.com

Hoe is dat voor jou, woon jij het liefst in de stad, of juist niet? 

Oh, en nu je hier toch bent, ik vind het leuk als je me volgt via Bloglovin'!

6 opmerkingen:

  1. Doe mij maar een rustig dorpje. Veel ruimte en niet te veel drukte. Alhoewel een stad ook wel wat heeft maar als ik moest kiezen dan toch buitenaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk daar wel eens over na, over hoe het zo zijn om in een dorp te wonen... ik heb eigenlijk altijd in een stad gewoond, eerst in Rotterdam, toen Amsterdam en nu Parijs. Ik kan me er echt niets bij voorstellen om ergens te gaan wonen waar veel natuur is, en geen metro :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben geboren in een stad en woon nu in een heel veel kleiner stadje (bijna dorp) daar in de buurt. Ik vind dit prima zo. Dicht bij de stad, maar zelf wel op een rustige plek wonen (waar nog wel genoeg winkels zijn haha). Prima!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aww leuke plaatjes! Nu woon ik het liefste in een bruisende stad. Rustig wonen doen we wel als we wat ouder zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's! Ik ben ook zeker een stadsmens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik woon niet in de stad, maar ik ben wel echt een stadsmens! Heerlijk een stad, altijd wat te doen, drukte etc.

    BeantwoordenVerwijderen