8.11.12

Wednesday Wishlist: An Outfit Like Ruby Sparks


Sinds ik afgelopen week de film Ruby Sparks zag, heb ik een hele sterke behoefte om mijn hele garderobe drastisch te vernieuwen. Wat een fantastische kleding heeft Ruby aan in de film! Hieronder een aantal foto's uit de film, waarin je een deel van de kleding die voorbij komt kunt zien:





Bron laatste 2 foto's

Nu was ik al wel een meisje van de rokjes en de jurkjes. Maar ineens vind ik al mijn nette en beschaafde kleding zo ongelooflijk saai. Al die vrolijke kleurencombinatie, zwierige rokjes en jurkjes en dromerige outfits. Ik juich het helemaal toe als ieder meisje hierin zou lopen. Daarom hieronder vast een kledinglijstje gebaseerd op de film, om bij weg te zwijmelen.


 
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Ok, het is allemaal wat zomers, maar met een dik vest er overheen moet dat kunnen, toch? Ik droom nog even verder...

Wat vinden jullie van de kleding van Ruby Sparks?


10 opmerkingen:

  1. Love the shoes! Met dikke geitenwollen sokken kunnen ze best in de winter, haha;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha ik snap heel goed dat je dit mooi vind, al is het niet mijn stijl. Het ziet er wel super vrolijk uit:)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kleertjes. Niet echt iets voor mij, maar kan me voorstellen dat je het leuk vind

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja! ik vind dat ook altijd zo leuk.. zo meisjesachtig (en dan op de juiste persoon dat het niet té lief wordt). Lijkt me onweerstaanbaar voor the opposite sex ;)

    Is die film leuk?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die film is echt HE-LE-MAAL geweldig. Een van mijn nieuwe all-time favorites :) Zeker kijken dus!

      Verwijderen
  5. Ik ken die film niet! Ik ga m direct regelen. Ik kan dan ook wat meer zeggen over de outfit, maar vind die witte jurk erg leuk. En die jurk van haar vriendin nog leuker!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die film staat nog op mijn watchlist, bijna vergeten. Binnenkort maar eens kijken, lijkt me een leuke film! De kleding is niet echt mijn ding. Ik draag bijna alleen zwarte kleding, i love zwart! Ik ben ook meer van de broeken dan van de jurkjes en rokjes. Beetje het tegenovergestelde van deze stijl dus, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het er erg leuk uit zien hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die moet ik ook nog kijken

    leuke collage! ik heb best veel Ruby Sparks jurkjes.

    BeantwoordenVerwijderen