2.12.12

Fit and Healthy Friday: Favorite Work-out Tracks

Bron

Omdat jezelf motiveren om te gaan sporten al moeilijk genoeg is met dit koude weer, leek het me leuk om mijn favoriete sport tracks met jullie te delen. Ik heb een kleine redelijk onconventionele selectie gemaakt, maar ik kan je wel beloven dat wanneer deze nummers in je oren schallen, je zeker weten een top workout zult hebben!






- David Guetta - de hele cd Nothing But the Beat. Echte stampmuziek om maar door te blijven rennen/gewichtheffen/wielrennen etc. 







 

- Ok, ik weet niet of ik dit wel publiekelijk moet maken, maar Charley Lownoise & Mental Theo met Hardcore Feelings, Stars en Wonderfull days zijn heel fijn om hard op door te trekken.









- Katy Perry met Firework











 

- ID&T Hardhouse muziek, Qlimax muziek (bijvoorbeeld Oh My God van Technoboy) 







 



- The Ettes zijn ook heel fijn, met name als je toevallig in een wraakzuchtige mood bent, dan kunnen veel van hun nummers je tijdens het sporten helpen om al je kwade gedachten op een rijtje te zetten. 










- Sergio Mendes met Mais Que Nada





Wat zijn jouw favoriete nummers om op te sporten? Zitten er toevallig nummers bij die ik hierboven heb genoemd? Ik ben benieuwd!

Trouwens, ik vind het leuk als je me volgt via Bloglovin'!

1 opmerking:

  1. Lekkere nummertjs. Vooral David Guetta is een goeie workout nummer!

    BeantwoordenVerwijderen