6.12.12

Testing Testing Tuesday: Marqt Snacks


Vandaag weer een leuke review. In mijn zoektocht naar gezonde snacks voor tijdens het werk, stuitte ik op het volgende grappige zakje in de Marqt. Clearspring Snack Organic. In eerste instantie deed dit me een beetje denken aan een soort vogelvoer. Maar omdat ik wel fan ben van zaden, besloot ik het er op te wagen.


Aan het einde van een lange dag werken, op het moment dat mijn zoute-snack-kick op kwam zetten, trok ik het zakje open. Toegegeven, zaadjes zijn vaak wel erg klein om met je vingers vast te pakken, en als je 't in je hand strooit dan blijven de zaadjes tussen je vingers hangen. Gevolg: hele tafel en trui onder de kruimels. Anyway, ik ben fan geworden van de soyazaadjes! Wat zijn die heerlijk zeg. Een licht zoute smaak, geroosterd en dus lekker knapperig. Het mooiste van alles? Deze snack vult echt. Na krap de helft van dit zakje was ik helemaal verzadigd. Had ik geen behoefte meer aan een zoutje tussendoor, en kon het avondeten ook nog wel even op zich laten wachten. Mooi! Dat is namelijk precies waar ik naar zoek in een tussendoortje.

De inhoud van dit zakje? Zie hier:

Heb jij weleens zo'n snackje gehad? Lijkt het je wat?
Nu je hier toch bent, ik vind het heel leuk als je me volgt via Bloglovin'!

3 opmerkingen:

  1. Haha ben je fan van zaden :P
    Soyazaden lijkt me erg lekker. Waar heb je deze gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog nooit van gehoord. Ik ga eens kijken of dat ook bij mij in de buurt zit. Maar nootjes zijn super lekk!

    BeantwoordenVerwijderen