28.12.12

Things I Like Thursday: Best Buys 2012

1. De schoenen die ik voor mijn afstuderen van mijn schoonmoeder kreeg. Ik ben er nog steeds helemaal verliefd op, en ze lopen ook nog eens heel lekker. 


2. Dit boek wilde ik al heel lang hebben, maar om 1 of andere reden had ik het nog niet gekocht. Nu wel, en ik ben er heel blij mee. Hij is nog niet helemaal uit, maar voor iedereen die iets over China wil weten zeker een aanrader.

 3. De tas die ik van mijn BF voor mijn verjaardag kreeg. Kan alles hebben, niks is te zwaar. En het leer blijft heel lang lekker ruiken :).


4. De bodylotion die ik van mijn beste vriendin voor mijn verjaardag kreeg. Helemaal op! Maar wat was hij fijn. Die ga ik hopelijk in 2013 weer aanschaffen.



5. De ketting en oorbellen die ik van mijn opa en oma kreeg voor mijn afstuderen. Als ik aan die dag terugdenk, herinner ik me goed de speech die mijn opa hield. Hij was zo trots dat ik mijn bul had behaald. Vandaar dat mijn opa en oma samen dit bijzondere cadeau hadden uitgezocht.



6. In de zomer leef ik in dit spijkerjasje. Hij past overal bij en zit gewoon heerlijk. Stiekem wil ik ook de jurk die er onder hangt meenemen in dit overzicht. Super mooi met kant. Het enige minpuntje...Hij schijnt nogal door. Snel op zoek naar een onderjurk voor komende zomer. 



7. Het leren winterjasje dat ik van mijn oudtante kreeg voor mijn afstuderen. Wat een geweldig ding is dit. Dun, warm en met een leuke groene kleur (nee die zie je niet zo goed op deze foto). Ik hoop dat dit jasje nog vele jaren mee zal gaan.



 8. Deze jurk is net een pyjama. Hij ziet er best netjes uit, zeker als je 'm combineert met een mooi paar schoenen. Maar hij zit als gegoten, lekker warm en elastisch. Er zit een soort badstof voering in (hij komt van Esprit), echt een uitkomst!
9. Dit was het jaar waarin ik eindelijk goede haarproducten ontdekte die mijn dunne haar niet meteen zwaar en futloos maken. Lee Stafford, yay. Oh, en het ruikt ook nog eens heel lekker. 

10. Al een tijd was ik op zoek naar een riem die je goed om je middel kunt dragen, ter overgang tussen een truitje en een rokje. In een tweedehandswinkel bij mij om de hoek vond ik 'm dan. DE riem. Die ga ik komend jaar goed gebruiken voorspel ik :).


Wat waren jouw beste aankopen van het afgelopen jaar?

3 opmerkingen:

  1. I like your best buys:D! Vooral die zwarte tas en het boek over China zijn erg gaaf. Ik wens je trouwens een mooi en gezond 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Jij ook een gelukkig en gezond nieuwjaar!

      Verwijderen
  2. Wat een leuk artikel! Leuke aankopen ook! Ik denk dat ik ook maar een blog hierover ga schrijven ;-) Ik ben dol op mijn nieuwe blauwe laarsjes en een vrolijk jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen