1.12.12

Things I Like Thursday - Week 12


1. De DIY'er met 2 linkerhanden in mezelf naar boven halen, en toch maar weer eens een poging wagen... Met bovenstaand t-shirt als resultaat!


2. Er achter komen dat er om de hoek een fantastische vintage zaak zit, waar de mooiste spullen liggen. En dus niet met lege handen naar huis gaan. Een nieuwe zonnebril, een clutch van bruin suede met leren details (en schijnbaar high end design ooit gezien de 'eclair' rits...) en een leren riem in gebroken wit.

3. Fitness, ik ben weer helemaal verslaafd. Leuke bijkomstigheid: nieuwe sportkleding is nu toch wel echt nodig...

4. Elke avond van de week na mijn werk een activiteit gepland hebben. Toch leuk als je naast je 'gewone' werk nog allerlei andere klusjes/nevenactiviteiten hebt.

5. Hutspot!

6. Een documentaire kijken over China, en zien dat ook daar 'quarterlifers' het moeilijk hebben met het vinden van hun eigen identiteit en doel in het leven.

7. Bubble tea!


8. Onder een dekentje op de bank zitten en een film kijken, terwijl de hagel buiten tegen het raam klatert. Winter, soms is het toch wel fijn.

9. Op mijn werk een eerste door mij bedachte marketing-actie uitgevoerd zien worden, en met succes!

10. Samen met mijn BF een biertje drinken en een broodje met hummus eten. Gewoon, op een doordeweekse dag. Omdat het kan.


Wat waren jouw leuke dingen van de afgelopen week?

3 opmerkingen:

  1. Leuke dingen! Mijn weekend was vooral erg leuk, één en al gezelligheid met vriendinnen + familie =)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke dingen! Ik ben ook bezig met fitness en heb lichtelijke sportorexia haha. Ik voel me zoveel lekkerder na zo'n training. Dat waren dan ook mijn leuke dingen deze week + concept scriptie af, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik had een poging gedaan om mijn laarzen met studs te versieren en euhm helemaal mislukt. ik heb geen leuke week achter de rug ... maar komende week moet dat wel worden

    BeantwoordenVerwijderen