8.12.12

Things I Like Thursday - Week 13



1. Mijn nieuwe ring, van mijn werk gekregen na een succesvolle Sinterklaasactie!



2. Dat er in de wasserette ondanks de drukte nog precies genoeg wasmachines vrij zijn om al mijn was net voor sluitingstijd schoon te hebben. Yay.

3. Thuiswerken. Wat is dat fijn soms. Lekker rustig, in je eigen omgeving volledig concentreren op je werk. Om 1 of andere reden kan ik vaak wel creatiever nadenken als ik vanuit huis werk, dan wanneer ik op een kantoor zit... Hm...

4. Amsterdam <3



5. Nieuwe interessante site ontdekken: www.monocle.com. Zeker eens een kijkje nemen!

6. En er achter komen dat er een tijdschrift van bestaat, dus die ook maar meteen uitchecken onder het genot van een kopje jasmijn-thee.

7. De nieuwe boekenbon. Die geen boekenbon meer is, maar meer een soort pinkaart. Op die manier hoef je dus niet meer in 1 keer je boekenbon (bijna) helemaal te spenderen. Je kan 'm gerust meerdere keren gebruiken. Heel fijn!

8. Een mama hebben waar je heel goed mee kunt lachen en altijd bij terecht kunt voor advies - zelfs als 24 misschien wel een leeftijd is waarop je zogenaamd geheel op eigen benen zou moeten kunnen staan.

9. Zelfgemaakte - semi-gezonde - warme chocolademelk. Men neme: cacaopoeder, magere melk, een klein beetje honing en warmen maar! Ik kan er geen genoeg van krijgen.

10. L'Officiel. Ook voor het eerst uitgecheckt deze week. Leuk en inspirerend blad.

Wat waren jouw leuke dingen van de afgelopen week?

2 opmerkingen:

  1. Whaaaaah die ring is cool! Mijn leuke dingen van de week waren mijn eerste werk dag sinds enkele maanden thuis te hebben gezeten En 's avonds weer normaal kunnen slapen na een lange werkdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke post en wat een mooie foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen