15.12.12

Things I Like Thursday - Week 14




1. Boeken! Oh man, ik ben er echt verslaafd aan. De kasten puilden al uit, maar na allemaal boekenbonnen voor mijn afstuderen te hebben verzilverd is het toch wel echt dramatisch. Hoe kom ik aan al die uren om de boeken uit te lezen? Ik stel mezelf de volgende regel: pas als ik 10 boeken heb uitgelezen, mag ik er weer eentje kopen. Ik hoop dat ik deze belofte aan mezelf niet volgende week al weer heb gebroken. I'll keep you posted




2. De blog van Keiko Lynn. If only I had a closet like hers...

3. Deze column. Zo waar, zo herkenbaar. Lachen!

4. Ik kan er geen genoeg van krijgen, warme choco! Yummie yummie...


5. Big yay voor zo hard sporten dat je de volgende dag nauwelijks uit je bed op kunt staan, of op je stoel kunt zitten zonder spierpijn. That's how you feel you're alive!

6. Marqt Marqt Marqt. Need I say more? Ik hou van die winkel. Het liefst zou ik er wonen en de hele dag onbeperkt 'echt' eten in mijn mond stouwen.

7. Met de BF werken aan een gezamenlijk project dat we net zijn gestart... Hopelijk later meer nieuws daar over!


8. Ok ok, ik zal het toegeven, ook ik ben een beetje gegrepen door het kerstvirus. Een beetje dan. Al die lichtjes zijn zo gezellig. En de geur van kerstbomen is ook niet verkeerd.


9. Ik heb het helemaal ontdekt: How I Met Your Mother!


10. Cadeautjes geven. Ik wou dat ik zoveel geld had dat ik iedereen de cadeautjes kon geven die ze verdienen... Dat lijkt me zo fijn...

Wat waren jouw leuke dingen van de afgelopen week?
Oh, nu je hier toch bent, ik vind het leuk als je me volgt via Bloglovin'!

4 opmerkingen:

  1. Leuk artikel! Ik ken de blog van Keiko Lynn nog niet, even een kijkje nemen (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HIMYM is zo leuk! Ik ben met mijn vriendje nu aan het kijken en we zijn echt verslaafd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke dingen! Geld verdienen om iedereen cadeaus te geven lijkt mij ook zoo fijn! En ik ga Keiko Lynn ff checken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaa leuk! Ik heb ook nog een stapel boeken liggen die ik echt eens moet gaan lezen. HIMYM rocks inderdaad en het kerstvirus heeft mij zo'n beetje een half jaar in zijn greep. Gemiddeld dan, how I love it :) Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen