23.12.12

Things I Like Thursday - Week 15


1. De serie Happy Endings! Me like very much! A-mah-zing.



2. Een nieuwe bril uitzoeken. 2 jaar en meer dan 2 krassen op de glazen verder, ben ik mijn oude bril helemaal zat. Jeej voor een BF die op z'n gemakje mee gaat om het montuur uit te zoeken. Zodra 'ie binnen is, zal ik een foto plaatsen!

3. Kerst. Ik geef er niet te veel aan toe (je ziet het dan ook niet echt voorbij komen op mijn blog), maar ik ben best wel een sucker voor gezellige kerstlampjes, cadeautjes onder de boom en me helemaal volproppen met lekker eten. Ik vind dat dat mag, 1/2/3 dagen per jaar.

4. Nieuwe vrienden maken. Especially als dat op je werk is. Als je veertig uur per week op kantoor zit, is het wel zo prettig als je dat doet met leuke mensen.

5. Ik heb zo veel kleding gekregen als 'afstudeercadeau' van mijn suikertante, dat ik me er bijna schuldig over voel. Bijna, want ook in mij schuilt best wel een fashionista. Zie hieronder het resultaat.
v.l.n.r: sjaal: bijenkorf, tas: invito, hemdje: fornarina, handschoenen: bijenkorf, overhemd: maison scotch, zwart shirt: maison scotch, leren jas: ginger, trui: maison scotch, laarzen: manfield, broek: french connection, broek: maison scotch

6. Het boek 'All That I Am' van Anna Funder. Helemaal hooked vanaf pagina 1. Zodra 'ie uit is (note to self: eind van het kerstweekend) zal ik er een review over schrijven!



7. De film Looper. Sinds ik op mijn elfde een film zag met Joseph Gordon-Levitt er in, heb ik toch wel een beetje een crush (sorry BF). Deze film moest ik dan ook zien. Zeker een aanrader, want de verhaallijn is mooi en de acteurs dus ook ;-).


8. Amandelen. Waar ik begin dit jaar nauwelijks amandelen at, ben ik nu toch om. Dan heb ik het wel over ongezouten, het liefst ongebrande amandelen. Ik overweeg om brood uit mijn dieet te schrappen en te vervangen door noten, groente en fruit. Gewoon, om eens te kijken hoe je je daar onder zou voelen.

9. Een lang weekend vrij, heerlijk! Alhoewel ik maandag vanuit huis moet werken, voelt het toch lekker relaxed.

10. Sandwiches gemaakt door mijn schoonmoeder, gevolgd door een traditioneel Canadees kerstdiner. Ik heb me de hele week maar alvast uitgehongerd. Kan ik vandaag lekker veel eten, zo voelt het dan...

Wat waren jouw leuke dingen de afgelopen week?
Oh nu je hier toch bent, volg mijn blog ook via Bloglovin'!

1 opmerking:

  1. a-mah-zing toch! Ik vind het echt een van de betere sitcoms en hoeveel references stoppen ze wel niet in een aflevering.

    BeantwoordenVerwijderen