7.1.13

Meltingpot Monday: Blogs Worth Mentioning II

 
Een tijdje geleden deelde ik deze post, waarin ik een aantal van mijn favoriete blogs met jullie deelde. Blogs lezen blijft leuk. Nieuwe blogs ontdekken misschien nog wel leuker. Daarom zal ik vandaag weer een aantal blogs uitlichten.

Anouk Liebers

Een blog van een leuke dame die ik al een tijd volg. Ze schrijft eigenlijk over van alles en nog wat. Momenteel is er een 365 recepten in 365 dagen project. Wat een uitdaging, ik ben benieuwd!

Formula Farah

Deze blog volg ik sinds kort. Super stijlvol en betaalbare modeblog. Daarnaast vind ik Farah sympathiek overkomen, dat is iets wat ik heel belangrijk vind in een blog.

Nina's Dinners

Geen inspiratie voor wat je nu weer moet gaan koken? Dan is deze blog, vol met recepten, zeker de moeite waard. De diversiteit in recepten is goed. Belangrijk vind ik dat de recepten die je op een blog aantreft niet vol zitten met onvindbare ingredi├źnten of uren duren om te prepareren. Nou ja, soms is dat ook wel leuk.

Style Spy

Wederom een hele leuke en diverse lifestyle blog. Iets anders dan anders, vind ik. Wat sportiever en lekker spontaan geschreven. Zeker het volgen waard.

Last Days of Spring

Last but not least deze ubercreatieve blog, waar het afgelopen jaar een letter writing project plaatsvond. Voor ik deze blog had gevonden, wist ik niet dat brieven zo creatief konden zijn. Heel inspirerend om te bekijken.






 
Wat zijn jouw nieuwste favoriete blogs?
Oh! En nog deze hele week kan je meedoen met mijn eerste winactie!


3 opmerkingen:

  1. Wat lief dat je me noemt :) En leuk dat je het spontaan geschreven vindt! Ik ga je andere blogjes ook checken, voor zover ik ze nog niet kende.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blogs! Twee kende ik nog niet!
    Altijd handig dit soort post =)

    BeantwoordenVerwijderen