21.1.13

Meltingpot Monday: Renewing the Blog

Bron
Goedemorgen allemaal! Hopelijk heb je net zo'n fijn weekend gehad als ik. Lekker mijn eigen ding doen; wat DIY projectjes afmaken (daarover later meer), veel sporten en uitrusten, naast de nodige huishoudelijke klusjes. En tijd om na te denken over mijn blog. Want ja, ook die is wel eens aan een update nodig.

De categorieen van de week wil ik gaan veranderen. Ik merk dat ik zelf bepaalde categorieen veel leuker vind dan anderen om in te vullen. Daarnaast merk ik ook dat sommige posts veel minder worden gelezen dan anderen. Vandaar presenteer ik met trots:


De nieuwe weekindeling

Meltingpot Monday - posts over vanalles en nogwat. Deze categorie is echt een mengelmoesje.

WWW Wednesday -  nieuwe ontdekkingen op het web, leuke sites en interessante artikeltjes.

Testing Testing Thursday - tests van nieuwe producten, leuke workshops of winkels/eetgelegenheden.  

Fashion Friday - omdat dit nu helemaal mist op mijn blog, en dit juist een onderwerp is waar ik heel veel mee bezig ben.

Ik denk dat ik op deze manier wat meer diversiteit in mijn blog kan brengen. Daarnaast, hoe leuk het ook is om te maken, op een gegeven moment heb je Things I Like Thursday lijstjes wel gezien...

Op dit moment heb ik voor de dinsdag nog geen nieuwe categorie. Vandaar een vraag aan jou:

Wat mis jij op mijn blog? Is er een onderwerp waar je graag meer over zou willen lezen?

Ik ben daar heel erg benieuwd naar! Uiteraard schrijf ik deze blog vooral omdat ik het zelf leuk vind om 'm bij te houden, maar het is ook wel leuk als iemand je posts leest, nietwaar?
Spam er maar op los!

2 opmerkingen: