29.1.13

Meltingpot Monday: Spam je blog

bron

Helaas is mijn leven soms zo vol en druk dat het bloggen even lastig is. Maar... Waarom dan niet van mijn blog een podium maken voor anderen? Vandaar dat ik voor deze post benieuwd ben naar jou!










Wie ben je? Waar kunnen we jouw blog vinden en waarom is die zeker de moeite waard?
Wie weet kom je voorbij in mijn volgende Blogs Worth Mentioning post. Dat blijft een heel populair onderwerp heb ik gemerkt, dus er staat al weer een nieuwe editie op de planning!

Fijne dag allemaal!

9 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Ik ben Jitske, 24 jaar en ben net begonnen met bloggen. Food, Travel en Books vormen de hoofdonderdelen op mijn blog + nog een gedeelte Personal over mijn leven met chronische ziektes.
    Ik vind het bloggen tot nu toe super leuk en denk dat ik er voorlopig nog zeker een lange tijd mee door ga. www.koffervoldromen.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mij ken je al, ik werd laatst zo blij van je complimentje :D, ik ben 'Limoentje', 29 en blog op limoentjeslife.com. Ik woon sinds augustus 2010 in China en sinds 1-1-2013 in Beijing, dat is ook voornamelijk waar ik over schrijf. Mijn leven in China en hoe de dingen daar anders zijn dan in Nederland.
    Ook al woon ik er nu 2,5 jaar, ik verbaas me nog steeds over bepaalde dingen!

    Daarom is mijn blog dus de moeite waard; persoonlijk & uniek!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn naam is Froukje, 23 jaar en vind het leven soms erg ingewikkeld. Daarover blog ik: wwww.froukjebouma.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd leuk om op deze manier nieuwe blogs te ontdekken! Ik doe dus ook vrolijk mee. Ik ben Kelly, 23 jaar, en blog op www.stadsduif.com. Ik woon samen met mijn vriend (en kat). Mijn blog is persoonlijk en gaat vooral over interieur, eten, travel en lifestyle. En ik blog elke dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kijk dat is nog eeens leuk! ik doe graag mee om hier mijn blog te spammen..
    Mariska is mijn naam en ik ben 26, op mijn blog vind je allerlei creativiteit van bakken tot schilderen en af en toe wat make-up

    http://curlycreative.wordpress.com

    Surf zelf graag op blogs rond dus ik ga bovenstaande blogs zeker even bekijken!

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk!

    Ik ben Mandy, en je vindt mijn blog op http://mandyderoo.blogspot.com.
    Op mijn blog vind je posts over onder andere reizen, vega gerechten, yoga, boeken, lifestyle en een berg andere onderwerpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nice, altijd fijn deze posts om weer nieuwe blogs te ontdekken! Ik ben Michelle, nu nog 25 jaar en mijn blog staat vol met leuke tips voor reizen, reis inspiratie en essentials. Ideaal dus om deze grijze dagen door te komen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! Mij kende je al, maar ik zal me ff kort voorstellen voor anderen :)
    Ben Evey, 29, gaat liever voor backpacken dan reizen. Is aan het afstuderen voor haar 2e studie. Blog over van alles en nog wat, maar denk dat Chicks on Boards en mijn reizen + lifestyle wel de rode draad zijn in m'n blog. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om te lezen over jullie blogs! Geeft toch iets meer inhoud aan een blog vind ik, als je weet wie er achter zit en als je ook eens inzicht krijgt in wie jouw blog lezen.

    BeantwoordenVerwijderen