13.1.13

Sunny Sunday: OOTW + COLD


Brrr wat is het KOUD. Niet ideaal. Nu ik weer beter ben na voor het eerst in tien jaar een volle week ziek te zijn geweest, wil ik nu alsnog liever binnenblijven. Ik ben geloof ik niet zo van de kou. Geef mij maar lente-temperaturen gedurende het hele jaar...


Daarnaast wilde ik vandaag, zoals ik mezelf had voorgenomen, mijn tweede outfit-foto van dit jaar maken. Maar het was zo koud, dat je de jas zelf maar even weg moet denken. 

Spijkerjasje + overhemd: Maison Scotch, Rokje: ASOS, Schoenen: All Stars, Ketting: DIY (oh en de jas is komt van ZARA... vier jaar geleden.)

Ook heb ik iets leuks in het vooruitzicht! Mijn mama en ik gaan namelijk binnenkort een lang weekend naar Parijs! Alhoewel, de demonstratie van vandaag tegen het homohuwelijk, waar bijna 350.000 mensen aan deelnamen, zet me toch ernstig aan het denken. Die stad heeft wat mij betreft de titel 'stad van de liefde' verloren!

Heb jij een fijn weekend gehad?

Oh, nu je hier toch bent, ik vind het leuk als je me volgt via Bloglovin'!

4 opmerkingen:

  1. Mooi gezegd "wat mij betreft de titel 'stad van de liefde' verloren". Echt heel erg jammer van die demonstratie. Leuke outfit en fijn dat je weer beter bent! Enne.. toch veel plezier in Parijs vast, want er wonen nog veel meer mensen die allemaal niet bij de demonstratie waren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha dat is waar. Thanks :)

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  2. Ahh wat een leuk vooruitzicht ! En ja wat dewereldiseenboek zegt, komt goed. En leuk je allstars zo gedragen, shoppingoutfit?

    BeantwoordenVerwijderen