1.1.13

Testing Testing Tuesday: First Day of 2013

Vuurwerk kijken

Lieve lezer, gelukkig nieuwjaar! Hopelijk heb je een leuke avond gehad gisteren. Ik in ieder geval wel. Ik moet bekennen dat ik geen groot Oud&Nieuw fan ben. Dus had ik gezellig een avond met mijn vriend, waarop ik mijn Chinese kookkunsten vertoonde, we The Perks of Being a Wallflower keken (!!! aanrader) en samen naar het vuurwerk boven Amsterdam keken. Vanochtend voor mij dus geen kater (gelukkig) maar een frisse start van een nieuw jaar.


Zo'n eerste dag van een nieuw jaar is altijd leuk. Het voelt alsof er duizenden nieuwe kansen voor je klaarliggen. Alles lijkt ineens weer mogelijk. Terwijl dat natuurlijk eigenlijk gisteren ook zo was. Toch is dit voor mij een dag van lijstjes. Van stiekeme voornemens, want eigenlijk vind ik goede voornemens er niet bij horen. Toch maak ik ze vandaag. Het is toch heerlijk om even het gevoel te hebben dat alles mogelijk is? Ik hoop dat ik me eigenlijk zo elke dag zal kunnen voelen het komende jaar. Alsof alles mogelijk is.

Voor deze blog liggen er ook goede dingen in het verschiet als ik mijn eigen 'lijstje' mag geloven. Zo zal ik wat meer outfitfoto's gaan plaatsen. Stiekem ben ik namelijk best een modefanaat. Voor mijn werk hou ik de laatste trends nauw in de gaten. Daarnaast heb ik het gevoel dat ik eindelijk een eigen kledingstijl op het spoor ben, na jaren van alles door elkaar heen te hebben geprobeerd. Ook kijk ik nu al uit naar het moment waarop ik, op 31 januari 2013, je een 'what I wore in 2013' post kan voorschotelen. Ik begin het jaar goed, met een first.

Tada, dit ben ik. Een tres pure foto, in winterse kou. (rokje Asos, overhemd H&M, schoenen H&M, riempje Vero Moda, ketting vintage van mijn schoonmoeder)
Wat zijn jouw goede voornemens voor dit jaar?
Nu je hier toch bent, ik vind het leuk als je me volgt via Bloglovin'!

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk rokje heb je aan zeg!
    Mijn goede voornemens:

    Mijn propedeuse halen
    Creatieve dingen doen en lekkere/mooie dingen maken

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Veel succes met het behalen van je propedeuse alvast :)

      Verwijderen
  2. Wat zie je er leuk uit! Een heel gelukkig nieuwjaar! Ik heb wel een aantal voornemens. Veel lezen en sporten. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk artikel weer! En zo vreselijk herkenbaar dat je dan op 1 januari het frisse, nieuwe start effect hebt.... zo van nu doen we het beter en gaan we knallen en pakken we de nieuwe kansen :) terwijl je dat ook natuurlijk op 31 december kan doen of 25 juli of zo.. maar het voelt anders... :) Mijn goede voornemens voor 2013 heb ik beschreven in mijn blog.. maar de eerste 2 voornemens zijn een beetje cliché: gezonder eten en sporten, maar ook luisteren naar mezelf, rustiger leven en leren loslaten :) En ik heb nog allemaal kleine dingetjes ernaast... maar die zou ik liever een wensenlijst voor 2013 willen noemen :)

    Je outfit vind ik erg leuk! Ben benieuwd naar je andere outfits! En succes met het vooruit bloggen! Het blijft een uitdaging hè!

    BeantwoordenVerwijderen