8.1.13

Testing Testing Tuesday: The Flu

Bron
Lieve lezers. Vandaag helaas geen volwaardige Testing Testing Tuesday. Sinds gisteren ben ik namelijk geveld door de griep. Er zijn een aantal dingen in het leven waar ik een uitgesproken hekel aan heb, maar 1 daarvan is: me ziek moeten melden op mijn werk. Maar ja, er zat helaas niets anders op. Vandaar dat ik nu uitgeteld in bed lig. En bedacht: ik test deze situatie voor mijn blog...



+

*Mijn BF die 'in sickness and in health' echt goed heeft begrepen. Ik kom niks te kort. Om de zoveel tijd komt hij thee brengen. Hij haalt appelmoes en doperwtjes. Maakt vervolgens een bordje eten voor me. Belt me om het half uur wanneer hij uit huis is om te controleren of het allemaal wel gaat. Ik kan me niet een beter iemand wensen om samen mee thuis te zijn als ik ziek ben.
*Lichte series, zoals GG, zijn prima te volgen als je ziek bent. Kan ik eindelijk weer wat inlopen.

-

*Als je echt ziek bent kan je niet: lezen, eten, serieus bloggen, aan projecten werken. Allemaal dingen waar ik super veel van hou! Blegh. Stil in bed moeten liggen is extreem saai.
*De hele dag binnenshuis zijn...
*Pijn is niet fijn, en ook zonder pijn voel ik heus wel dat ik leef!
*Fluffy blankets zijn niet fijn als je ziek bent: te warm, te koud, te warm, te koud...

Conclusie

Ziek zijn is afgekeurd. Punt. 

Anyway, hopelijk kan ik jullie morgen weer verblijden met een serieuze blog :) Fijne dag allemaal!

6 opmerkingen:

  1. Toch een grappig en luchtig blogje om te lezen;)! Die dekentjes zijn inderdaad niet fijn als je ziek bent, maarja als je ziek bent is er altijd wel wat;)! Beterschap:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap!
    Maar na het zien van het schattige plaatje lijkt het minder erg om ziek te zijn.
    Wat een illusie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap! Gelukkig wordt er goed voor je gezorgd, is toch altijd fijn als je ziek bent

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier nog een... Maar dan enooooorm verkouden. Dat heb ik eens in de zoveel tijd. Heb geen idee waar ik mezelf laten moet.

    Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen