3.1.13

Things I Like Thursday - Week 17


Een kijkje in de (chaotische) keuken...
1. Op oudjaarsdag uren in de keuken staan om het favoriete eten van de BF en mijzelf te maken: 'echt' Chinees voedsel!


2. Dat ik me weer niet in kon houden tijdens de ASOS sale en een hele leuke bestelling deed. Kleding die ik eerst veel te duur vond, maar in de uitverkoop spontaan binnen mijn budget past.(van de eerste foto bestelde ik het rokje)


3. Dat mijn broertje dit weekend komt logeren. Omdat ik op mijn 17e al uit huis ging, en mijn broertje en zusje die vroeger bij me woonden veel jonger zijn dan ik, mis ik soms best veel van wat zij meemaken. Om de beurt komen ze logeren. Nu mijn broertje 17 is(bijna 18) en mijn zusje net 16, is het altijd super gezellig als zij langskomen. Ik heb er zin in!

4. De oudejaarsconference van Theo Maassen. Ik ben eigenlijk best wel fan van hoe hij eerlijk zegt wat hij denkt.

5. Dat ik deze week VOOR HET EERST blogposts vooruit heb geschreven. Hooray for myself.

6. De momenten dat ik samen ben met mijn BF. De afgelopen weken waren heerlijk, zoveel samen. Nu ik weer fulltime aan het werk ben, mis ik zijn gezelschap echt. Volgens mij zijn wij gemaakt om ooit samen een eigen bedrijf te starten.

7. Een warme douche. Na het sporten of na een lange avondwandeling. Of 's ochtends om goed wakker te worden.

8. De serie last man standing. Geniaal, lachen en brullen. Pas net ontdekt, maar het is een hit hier thuis!


9. Oh en nog een leuke serie die ik net heb ontdekt (soms ben ik wat traag...) hart of dixie.


10. De start van een nieuw jaar. Het voelt toch alsof de nieuwe kansen weer voor het oprapen liggen en ik overal met frisse moed tegenaan kan gaan.

Wat waren jouw leuke dingen van afgelopen week?
Oh en nu je hier toch bent, ik vind het super leuk als je mijn blog volgt via Bloglovin'!


6 opmerkingen:

  1. Ik volg Hart of Dixie ook sinds een tijdje. Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne lijst. Leuke busy foto in de keuken;)! Ik heb ook 2 jongere zusjes die zo nu en dan komen logeren, begrijp helemaal wat voor 'gevoel' dat geeft. Erg gezellig altijd! Leuk vooruitzicht:).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk artikel! De leuke dingen van afgelopen week.. Te veel, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En hoe beviel het vooruitschrijven? Ik ga er ook maar goed mee bezig. En jammer he dat je soms dingen mist. Mijn broertje en zusje waren wel wat ouder toen ik uit huis ging, maar mis het samen zijn soms wel als broer en zus, zonder aanhang :P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig nieuwjaar! Goh, deze week heb ik niet zo fantastisch veel leuke dingen meegemaakt :p Vooral veel studeren! Maar morgen ga ik even naar Gent en de Lush sale eens bekijken. Hoogtepunt! Haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaa I heart Hart of Dixie :) Ik mis het samenzijn met vriendlief als ik weer aan het werk ben ook :( Gelukkig scheel ik maar twee jaar met mijn broer en twee jaar met mijn zusje, dus ben ik voor het grootste deel met ze opgegroeid. Nog steeds super fijn als we allemaal thuis zijn samen!

    BeantwoordenVerwijderen