11.1.13

Things I Like Thursday - Week 18


1. Gouwe ouwe liedjes uit de jaren 1990. Oud & Fout? Ik vind het grappig!




2. Tonijnsalade met tomaat, spinazie, olijfolie, komkommer, avocado en balsamico-azijn. Een aantal van mijn favoriete ingrediƫnten in 1 gerecht!

Bron
3. Deze post van Keiko Lynn. Zo herkenbaar.



4. Dat mijn vriendje *gelukkig* de hele week thuis was om me te verzorgen... (Jammer dat hij nu zelf ook ziek aan het worden is...)

5. Nieuwe series ontdekken omdat je met je duffe kop niets anders kunt doen is best ok. Elementary is bijvoorbeeld heel leuk!



6. Een kantoor waar je rustig kan werken zonder dat mensen de hele tijd tegen je aan kletsen. Ik geloof dat ik een workaholic ben. Ach, een echt vaderskindje...

7. Als je ziek op bed hangt heb je tijd om allerlei DIY projectjes uit te proberen, Yay!
Bijvoorbeeld deze, deze, deze en deze(25...)!

Bron: Honestly WTF
8. Dat ik vroeger kraaltjes en sieraden-maak-benodigdheden verzamelde toen ik 12 was, en dat eigenlijk nooit heb weggedaan. Blijkt het nu gewoon weer van pas te komen! Wat een crea bea ben ik toch...

9. Rijst met doperwtjes en appelmoes smaakt ineens heel lekker als je maag eigenlijk niets kan hebben.

10. Dat de nieuwe ELLE vanochtend op de mat is gevallen. Ik weet wat ik vanavond ga doen!

Wat waren jouw favorieten dingen de afgelopen week?
Oh en nu je hier toch bent, ik vind het tof als je me volgt via Bloglovin'!

2 opmerkingen:

  1. Haha leuk om weer zo'n nummer te horen, eigenlijk zou ik een hele dag weer oude nummers weer moeten luisteren, memories!

    BeantwoordenVerwijderen