18.1.13

Things I Like Thursday - Week 19

1. Stiekem iets van komende week waar ik me op verheug: een reunie met 10 van 'the 16 student entrepreneurs' 2012! In mei maakten we met z'n allen een super ondernemende reis van vier weken naar China. Gezellig om elkaar maandag weer te zien.








2. Mijn lieve lieve BF die heeft beloofd dit weekend met zijn weekend-vrij kaart mijn naaimachine op te gaan halen bij zijn moeder. Na alle verhuizingen die we de afgelopen 8 jaar hebben meegemaakt samen, is de naaimachine in vergetelheid geraakt. Nu ik ineens in een DIY mood ben, mag hij weer worden afgestoft!

3. Dit filmpje!



4. Na het sporten een tartaartje eten. Ik ben normaal niet zo van het vlees, eet dat eigenlijk ongeveer eens per week. Maar na het fitnessen is zo'n burger toch wel heel lekker hoor.

5. Eindelijk besloten om toch maar nieuwe sneakers aan te schaffen nu mijn all stars echt overleden zijn. Lekker basic, zodat ze hopelijk bij zoveel mogelijk kleren passen. Nog even tot ze binnen zijn, maar ik kan niet wachten...
Bron
6. De vergadering die ik afgelopen week had met MasterPeace over de voorbereiding van 5 mei - bevrijdingsfestival in Amsterdam. MasterPeace gaat ook dit jaar door het hele land allerlei events opzetten. Ik hou jullie op de hoogte!

7. House of Lies is weer begonnen, jeej! Wat een toffe serie is dat toch.



8. Dat het contact met mijn vader nu zo goed verloopt - voor het eerst in jaren - omdat we eindelijk een gezamenlijke interesse hebben ontdekt; ondernemen.

9. Een goede en betrouwbare webshop voor online kralen bestellen vinden. Eindelijk. De kralenconcurrent is the place to be. Vooral de metalen sierkralen zijn mooi, en de glasparels.
Bron
10. Deze week mijn eerste eigen project gelanceerd op werk. Het is enthousiast ontvangen en ziet er mooi uit. Daar ben ik toch wel blij mee, dan ga je lekker je weekend in zullen we maar zeggen!

Wat waren leuke dingen in jouw afgelopen week?
Oh nu je hier toch bent, ik vind het leuk als je me volgt via Bloglovin'!

4 opmerkingen:

  1. Leuke sneakers! Filmpje is leuk en fijn dat je bf je naaimachine op gaat halen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat voor project heb je gelanceerD? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke lijst! Ben ook benieuwd naar je project :) Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vier weken in China geweest.. Wauw gaaf joh! Tenminste dat lijkt me super leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen