24.1.13

WWW Wednesday #1

Bron
De tweede nieuwe categorie op deze blog: WWW Wednesday. In deze categorie zal ik elke week highlights op het web met je delen. Dit kunnen zowel filmpjes, als foto's, als artikelen zijn. Of complete websites. Natuurlijk ben ik ook benieuwd naar jouw webtips van de afgelopen week!







De highlights van afgelopen week:



  • Cats to Go om Nieuw-Zeeland katten-vrij te maken. Say Whut?! 


  • Trash & Treasures collectie voor komend seizoen. Love it! Kijk hier voor een leuk verslag van de Modefabriek die afgelopen week plaats heeft gevonden. 

Wat zijn jouw web-finds van afgelopen week?

Oh, nu je hier toch bent, ik vind het super als je me volgt via Bloglovin'!

4 opmerkingen:

  1. Yesss die modeshow van Karl Lagerfeld! Goed initiatief.
    Op mijn blog kun je zien wat ik deze week heb gezien en gelezen op internet, waaronder twee artikelen over inspiratie en iets over een kat die nog nooit een kattenbak heeft gezien (maar wel heel schattig is).

    http://poetandbeast.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee wat leuk, een keer niet de standaard dingen van het web die altijd al voorbijkomen op Facebook of waar dan ook. Cool!

    BeantwoordenVerwijderen