31.1.13

WWW Wednesday #2

Bron: Jak&Jil
De tweede editie van WWW Wednesday. Een samenvatting van de highlights die ik afgelopen week op het web tegenkwam!










1. Mijn favoriet deze week! Met stip. Ontroerend en schattig filmpje dat ook nog eens mooi gemaakt is. Duurt maar een paar minuten en is zeker de moeite van het kijken waard. Helaas was het niet mogelijk het filmpje te embedden op mijn blog, vandaar. Klik!

2. Ik zeg: alle mannen, haal die hakken lekker weer uit de kast! Waarom mannen zijn gestopt met het dragen van hakken...En waarom ze die ooit wel droegen.

3. Youp van 't Hek's gevatte columns zijn vaak zeer de moeite waard. Om deze moest ik hard lachen...En misschien ook wel een beetje huilen. De Ellende.

4. Gevat stuk over vrouwelijke militairen. Hoe hun rol door de jaren heen veranderde - min of meer dankzij de ontwikkeling van het oorlog voeren zelf. Is dat vooruitgang?

5. Een artikel over feminisme. Hier kan ik me in vinden. Feminisme is toch wat je er zelf van maakt en zou geen opgelegde dresscode moeten bevatten. Draag waar je je krachtig en sterk in voelt, dat is volgens mij het belangrijkste.

6. Stiekem luister ik naar de muziek van the Pretty Reckless. Omdat ik benieuwd was naar wat recensies van hun muziek, kwam ik uit op deze review. Vooral de laatste paragraaf, kan ik me goed in vinden.

7. Mooie streetstyle foto's op de blog van Jak & Jil. Bijvoorbeeld deze foto:
Bron: Jak & Jil
Wat waren jouw WWW highlights de afgelopen week?
Oh en nu je hier toch bent, ik vind het super leuk als je me volgt via Bloglovin'!

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee zeg zo voor een blog! Goede manier ook op bijzondere artikelen en website te onthouden :)
    En Paperman had ik toevallig net ook op mijn website gezet. Erg mooi filmpje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die blog die je noemt is leuk zeg, die kende ik nog helemaal niet. Bedankt voor de tip en natuurlijk voor het leuke artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha leuk inderdaad dat mannen vroeger ook hakken droegen!

    BeantwoordenVerwijderen