5.2.13

DIY Dinsdag: Pinterest Board

Bron
Soms heb je jeukende handen, en kan je maar niet stoppen met het maken van DIY projecten. Daar heb ik momenteel last van. En daarnaast heb ik last van een chronisch tijdgebrek. Wat maakt dat ik die projecten niet eens op tijd op de foto krijg om ze in deze blog te zetten. Maar, ik zal dit weekend mijn nieuwste projecten vastleggen en komende week online zetten. Voor nu heb ik nog wel emmers vol DIY inspiratie voor jullie:





(Klik op de kop om naar het DIY project te gaan)

DIY Wrap Cape via In Honor of Design

 

Statement Bracelet via The Budget Fashionista




Studded Bracelets via Martha Stewart


Miu Miu Shirt via Fashionscene



Balenciaga ruffle skirt via A Pair and A Spair



Leren Clutch via Style Scrapbook

Zo, daar kun je wel even mee vooruit dacht ik zo.

Mocht je nog meer DIY inspiratie willen, klik dan hier om mijn board op Pinterest te volgen!



7 opmerkingen:

  1. Naar die cape ben ik benieuwd zeg! Vind de statement bracelet en het tasje ook wel heel erg leuk. Zou ik ook gewoon eens tijd voor moeten maken:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, daar tijd voor maken is wel een goed idee hoor. Zelf ervaar ik het altijd als heel rustgevend om zo'n projectje te doen. Even iets anders dan de hele tijd op de computer/in de boeken.

      Verwijderen
  2. Super leuk! Had die DIY van stylescrapbook al gezien maar hij blijft leuk! Die armbandjes zijn ook tof!

    liefs
    xoxo
    Shalane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuek DIY's staan ertussen! Ik vind de cape wel heel gaaf gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke DIY's ! Ik ben niet zo heel handig met naald en draad, helaas :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aah ja dat is jammer he! Vergt super veel oefenen en tijd... Maar er zijn gelukkig een boel DIY's waar je geen naald en draad voor nodig hebt. ;)

      Verwijderen
  5. die armbandjes zijn heel leuk en volgens mij kan zelfs ik ze maken. HA

    BeantwoordenVerwijderen