7.2.13

Testing Thursday: Looking for You!


Al een tijdje speel ik met het idee om ruimte op mijn blog te maken voor posts van andere mensen. Het originele idee dat ik voor deze blog had, was om het een inkijkje te geven in het leven van iemand van vierentwintig. Vandaar ook de naam, vierentwintig lentes. Mensen van rond die leeftijd bevinden zich vaak op een keerpunt in hun leven. Net klaar met studie en op zoek naar een baan, net begonnen in een eerste 'echte' baan, gaan samenwonen, misschien wel kinderen krijgen, of emigreren. Dus: ik zoek gastbloggers!




Wat is het originele idee voor deze blog?

 In de zomer word ik 25 jaar, en heb ik de hoop dat iemand anders van 24 jaar mijn blog over zou willen nemen. Op die manier krijg je na verloop van tijd een verzameling inkijkjes in de levens van mensen op een keerpunt in hun leven. Maar... Hoe leuk is het om af en toe een gastpost te hebben van iemand die op dit moment ook '24' (op een keerpunt in haar leven) is, en een kleine inkijk geeft in wat haar bezig houdt, wat haar plannen zijn en wat haar gelukkig maakt?


Naar wie ben ik nu op zoek?

Naar meisjes/vrouwen/jongedames die op een keerpunt in hun leven staan en daar graag een post over willen schrijven. Ik kan je een vragenlijst toesturen, maar je kunt uiteraard ook een column insturen. Je kan daarin ingaan op hoe jij in het leven staat, wat voor belangrijke beslissingen je op het punt staat te nemen, of bijvoorbeeld hoe jij die belangrijke beslissingen neemt. Je zou ook zoiets kunnen schrijven als mijn post van afgelopen maandag, een terugblik op voorgaande jaren, en hoe die jou hebben gevormd tot wie je nu bent.

Lijkt het je wat?

Zit jij met bepaalde vragen over het leven? Sta je op het punt om belangrijke keuzes te maken? Voel je je aangesproken door al het bovenstaande? En wil je daar graag een post over schrijven voor deze blog? (Je hoeft dus niet per se 24 te zijn ;) )

Laat dan hieronder een reactie achter als je graag mee wilt doen! Dan neem ik per mail contact met je op!

Ik hoop dat we zo samen een mooie verzameling verhalen kunnen maken van mensen op een keerpunt in hun leven!

13 opmerkingen:

  1. Klinkt als een heel goed idee! Helaas ben ik zeventien en kan ik je niet verder helpen .. heel veel succes nog!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Leuk om te horen dat je het een goed idee vind :) Misschien doe ik ook wel eens zoiets voor jongere mensen :) Zijn toch ander soort keuzes en problemen waar je dan voor staat, alhoewel vaak niet minder belangrijk!

      Verwijderen
  2. Ik kom hier voor het eerst en ik herken het wel een beetje als mede 24-jarige :) Zelf ben ik echter al een beetje voorbij dat keerpunt, of stroomversnelling zoals ik het zelf noem. Moedig voorwaarts :) Wel vind ik het een heel leuk idee, ben het met je eens dat het een bijzondere (en ook spannende en onzekere) periode is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk idee! Ik ben 21 jaar en heb mijn 1e keerpunt al behaald: vaste baan. Heb al op best jonge leeftijd een vaste baan, maar ik ben er happy mee! Met de andere keerpunten wacht ik nog eventjes, daar vind ik mezelf dan nog wat te jong voor haha. Succes met het vinden van de juist persoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee. Ik wil best meewerken! Ben 24 jaar en op dit moment doe ik een longrevalidatie in Zwitserland wat ik wel als een keerpunt in mijn leven zie nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk idee! Ik ben nog lang geen 24, maar heb wel een maandje geleden een keerpunt in m'n leven gemaakt, ik ben namelijk gaan wonen en werken in Londen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat cool en spannend! Ik zou je graag uitnodigen om een gastblog te schrijven, maar kan nergens een mailadres van je vinden :( Als je dit leest, kan je mij misschien een berichtje sturen? :)

      Verwijderen
  6. Leuk idee zeg, helaas ben ik al 29 haha, wel op een bijna keerpunte, voor de tweede keer afstuderen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een origineel en leuk idee. Jammer genoeg kan ik je niet helpen, want ik ben net 20 geworden. X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben bijna 24 en nét afgestudeerd, bevind me dus wel op een keerpunt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van Nederland naar Zweden geëmigreerd, en toen naar Denemarken. Sinds ik verliefd werd op mijn Griekse man heeft mijn leven een ontzettende keerpunt gemaakt.
    Ik ben bijna 23, in Juli word ik 24, en ben mijn eigen bedrijf begonnen in Denemarken.
    Ik zou het leuk vinden wat voor jouw blog te schrijven, ik hoop dat ik dat kan doen.
    Ik heb heel wat te vertellen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat klinkt dat spannend allemaal! Wow! Ik zou het heel leuk vinden als je een gastblog wil schrijven. Alleen... ik kan nergens een mailadres van je vinden. Als je dit leest, kan je mij dan een berichtje sturen per e-mail? Thanks!!

      Verwijderen
  10. Ik ben er ook wel voor in. Inmiddels ben ik 29, maar op mijn 24e besloot ik mijn leven een beetje om te gooien door naar Argentinië te verhuizen. In Buenos Aires startte ik met een masterstudie, een fulltime baan en ging samenwonen met de liefde van mijn leven. Sindsdien blog ik regelmatig, maar ik zou het super vinden om nog eens te reflecteren op dit 'turning point' door middel van een gastblog.

    BeantwoordenVerwijderen