24.2.13

Weekend Surprisepost: Pay it Forward - Tag!

Een paar weken terug zag ik op de blog van Liliane iets heel leuks. De pay it forward tag! Als de wiedeweerga plaatste ik een berichtje dat ik graag mee wilde doen. Een paar dagen geleden ontving ik een vrolijke envelop in de brievenbus van Liliane!...








tadaa!

Super lief! Cadeautags en hartjesstickers, helemaal in de Valentijn mood. Bedankt Liliane!

Uiteraard ga ik de Pay it Forward tag voortzetten! 

 

De eerste vijf mensen die reageren onderaan dit bericht, en mij een e-mail sturen met hun postadres, zullen van mij binnenkort een envelop met een leuk kleinigheidje (handmade) ontvangen. De bedoeling is uiteraard dat je zelf vervolgens op je blog daar een bericht over plaatst, en de tag weer verder geeft aan vijf andere bloggers.
Leuk, toch?!

Fijne zondag!


7 opmerkingen:

  1. Klinkt als de ouderwetse kettingbrief! Ouderwets wordt weer nieuwerwets ;-)

    Suzanne
    www.artikel255.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Uiteraard, haha! Ik vind het een heel leuk idee :) Maar ik moet mijn bloglezers zo te zien nog een keer overtuigen ;)

      Verwijderen
  3. Ik heb je post iig ook gedeeld op de facebookpagina van mijn blog. Maybe that helps.
    Wellicht denken ze dat ze heel goed moeten kunnen knutselen? Maar het gaat om het idee natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit was ik dus ;) Kon via mobiel geen naam intypen!

      Verwijderen