6.2.13

WWW Wednesday #3

Bron
De weekly roundup van leuke dingen op het web! Deze week met vooral wat mode-gerelateerde items, artikelen over mijn favoriete serie Girls, en hoe slecht het Engels is van Nederlandse politici. Enjoy!












1. Om dus maar meteen daarmee te beginnen, het Engels van Nederlandse politici is niet zo best. Dat wisten we al een boel jaren geleden, toen President Kennedy uit de mond van een Nederlandse minister hoorde: 'I fok horses', en daarop achteroversloeg van verbazing. Maar blijkbaar is het nu nog steeds niet beter gesteld met dat Engels...

2. Over Girls. De filosofie er achter, en meteen ook een beetje over Enlightened op de New Yorker. En waarom ze allebei de moeite van het kijken waard zijn.


3. Dat ik niet de enige ben die maar geen genoeg kan krijgen van Girls bewijst dit stuk op de Guardian. Ik ben alleen nog niet zo ver gegaan als deze verslaggeefster. Al staat het wel op mijn verlanglijstje om op die 21e eeuwse, apres SATC, trappen in NY op de foto te gaan.

4. Omdat ik maar geen genoeg kan krijgen van streetstyle pictures. Kwam ik via google plots terecht bij deze serie foto's. Leuk! (en ik vind het statement op dit t-shirt super grappig :-) )

   
Bron 
5. Vermakelijke blog over het leed dat hoge hakken heet. En over handtassen, want die zijn wel leuk. Volledig eens met de schrijfster van dit artikel op The Guardian!
 
6. En ik eindig toch ook weer met een fashion-gerelateerd artikel van The Guardian. Namelijk over Tavi Gevinson. Weet je nog, dat hele jonge meisje dat een paar jaar geleden ineens wereldberoemd werd nadat ze zo'n ongelooflijk scherp geschreven, mooi gemaakte fashionblog was begonnen?

Wat waren jouw leuke ontdekkingen op internet de afgelopen tijd?
Oh, nu je hier toch bent, ik vind het leuk als je me volgt via Bloglovin'!

2 opmerkingen:

  1. Ik ben wel heel benieuwd naar Girls geworden! Kende het nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen