20.2.13

WWW Wednesday #5

Tadaa... Vandaag weer zeven nieuwe hoogtepunten die ik op het web tegenkwam afgelopen week.









1. Ik kan me bijna niet meer inhouden. Ik wil NU een ticket boeken naar NY en deze hotspots zelf bezoeken! Vogue plaatste een verslag.


2. Van de week  had ik even een 'ik spring nu bij je op de barricades' momentje, toen ik het volgende artikel las op NRC.nl. Geniaal bedacht. Humoristisch, met toch wel een duidelijke kern van waarheid.

3. Een nieuw magazine ontdekt, wat volgens mij helemaal de bom gaat worden. Meteen een abonnement genomen (of nou, eigenlijk gekregen van le BF, yay!). F.A.L.L. Magazine!

4. Ik zag deze fotoserie op veel plaatsen voorbij komen de afgelopen week. Hoe zien 200 calorie├źn op een bord er uit? Bekijk het op the Guardian.


5. Een tijd geleden plaatste ik een blog over college's die online worden aangeboden. Helaas allemaal in het Engels. Maar daar gaat verandering in komen! Bekijk de site van de Universiteit van Nederland!

6. Een opvallend bericht op NOS.nl. Ik weet dat college's soms onconventioneel en 'creatief' kunnen zijn. Maar deze hoogleraar ging wel heel...

7. Als afsluiter een filmpje, gewoon, omdat hij eigenlijk heel grappig is!


Oh nu je hier toch bent, ik vind het leuk als je me volgt via Bloglovin'!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen