10.3.13

Sunny Sunday: Liebster Award nominatie!


Nu komt hij dan ook op mijn blog langs: de liebster award. Al op veel blogs die ik volg zag ik 'm voorbij komen. Een heel leuk initiatief, waar ik graag aan meedoe. Ik werd genomineerd door Mariska, bedankt!







 Inmiddels is het fenomeen volgens mij bij iedereen bekend. De liebster award werd ooit in het leven geroepen om kleinere blogs (<200 volgers) wat meer aandacht te geven. Daar werk ik graag aan mee...
Hoe werkt het nu precies?
- De blogger die je genomineerd heeft linken op je site. Bedankt Mariska!
– 11 random facts over jezelf vertellen
– De 11 vragen beantwoorden die de persoon die jou heeft genomineerd voor je heeft verzonnen
– Zelf 11 bloggers nomineren en dit aan deze bloggers laten weten door een berichtje op hun site achter te laten. Ik ga vijf bloggers nomineren, hopelijk zijn er mensen tussen die de liebster award niet al een keer hebben ontvangen ;).
- Zelf 11 vragen verzinnen voor de bloggers die jij nomineert

11 random facts over mijzelf 

 

1. Al sinds ik een heel klein meisje was, wil ik stiekem schrijfster worden. Vandaar eigenlijk ook deze blog. Ik ben heel tekst-gericht.
2. Ik heb zoveel boeken dat ze eigenlijk niet meer in mijn huis passen.
3. Stiekem ben ik een sport-a-holic. Het liefst zou ik 7 dagen per week sporten.
4. Mijn lievelingseten is pasta bolognese. Lekker simpel.
5. Als ik muziek hoor, kan ik niet stil blijven zitten. Ik sta er echt om bekend dat ik altijd mee zit te swingen met muziek. Ach ja. Beter dan dat ik mee zou gaan zingen, want dat kan ik niet.
6. Ik droom van een hele grote schoenen- en tassencollectie...
7. Het liefst ben ik zo veel mogelijk samen met mijn vriend. Klinkt misschien gek, maar ik hou zo veel van zijn aanwezigheid en samen dingen doen. Zelfs na 8 jaar nog ;).
8. Van mijn 13e tot mijn 20e ben ik voor een gegeneraliseerde angststoornis en depressie in behandeling geweest. Een beetje een 'aparte' jeugd gehad dus. Gelukkig heb ik er nu al meerdere jaren geen last meer van.
9. Van reacties op mijn blog kan ik zo blij worden, uberhaupt van dat hele bloggen. Soms ben ik bang dat het op een obsessie begint te lijken.
10. Ondanks dat ik eigenlijk niet snoep of koekjes/chips eet, kan ik soms niet stoppen met er aan denken. Dan zou ik het liefst mezelf helemaal volproppen met die dingen! Met name roze koeken, macarons en bastognekoeken. Oh of soldaatjes! Chocolate chip cookies!
11.  Ik ben best klein. Een beetje petiterig eigenlijk.


De 11 vragen van Curly Creative

 

1. Wat was de reden dat jij een blog bent begonnen?
Die droom van schrijfster willen worden, eigenlijk. En mijn drang om creative content te produceren. Dat is veel leuker om op internet te doen, dan op papier eigenlijk. Ook de interactie met anderen is iets wat me super aanspreekt aan bloggen.
2. Heb je weleens andere bloggers in het echt ontmoet?
Nee, nog nooit! Ik sta daar wel heel positief tegenover en hoop stiekem dat ik eens bij een bloggers meeting aanwezig kan zijn :).
3. Wat is de gekste vraag die jij als comment op je blog hebt gekregen?
Pff... De gekste vraag? Eigenlijk krijg ik niet zo veel gekke comments op mijn blog. Vooral veel leuke!
4. Wat is jou grootste mode blunder?
Hihi ik heb wel een aantal modeblunders. Het jammere is dat je pas later er achter komt dat je een blunder hebt begaan. Bijvoorbeeld een grijs/zwart/witte jas met hele tuttige bloemetjes van een aantal jaar terug. Of een tuinbroek met ruitjes. En natuurlijk spice girl schoenen. Vroeger was ik soms net een clown. Een uitgesproken eigen stijl zullen we maar zeggen...
5. Als je de tijd terug kon draaien welke situatie zou je dan terug willen halen?
De laatste ontmoeting met mijn oma. Zij overleed veel te vroeg, en op een dag waarop ik eigenlijk nog bij haar op bezoek zou gaan. Ik mis haar nog steeds wel eigenlijk.
6. Voorjaar/Zomer/Herfst/Winter?
Voorjaar! Niet te warm, niet te koud. Nog wel een jas en (dunne) laagjes kunnen dragen, maar niet meer dikke winterjassen. En in het voorjaar hangt er altijd zo'n frisse geur.
7. Wat is jou favoriete snoep?
Cherrytomaatjes, worteltjes en stukjes komkommer. En amandelen! Niet echt snoep dus, maar wel mijn favoriete tussendoortjes.
8. Mislukt er bij jou weleens iets in de keuken?
Regelmatig. Bijvoorbeeld recepten met polenta. Of met vis, helemaal als ik dat bak.
9. Over welke cultuur zou jij graag meer te weten komen?
Ik ben benieuwd naar de cultuur in Zweden en Denemarken. En in Rusland, uit fascinatie. En de Chinese, al weet ik daar al best wat van.
10.Hoe ben je op mijn blog terecht gekomen?
Dat is al een heeeele tijd terug. Ik gok via-via. Ik bekijk regelmatig andere blogs en de blogs van mensen die daar comments achterlaten.
11.Als je 100 euro vond op straat wat zou je er dan mee doen?
Als ik niemand zie van wie die 100 euro is (ik ben echt te eerlijk...) dan zou ik er schoenen van kopen. Lekker 'verantwoord'... (of boeken, maar ik moet er nog zoveel lezen die ik al thuis heb dat ik nu voor iets anders zou gaan)

 

 Bloggers die ik nomineer:

 

 

 11 vragen voor de genomineerden:

 

1. Waarom ben je begonnen met bloggen? (die neem ik stiekem over, dat blijft een leuke vraag!)
2. Welk verborgen talent heb je?
3. Wat vind je jouw leukste eigenschap?
4. Wat zou je droombaan zijn?
5. Wat is je favoriete tv programma?
6. Wat is je leukste jeugdherinnering?
7. Heb je broers en/of zussen?
8. Wat is je favoriete drankje?
9. Welk boek heeft de grootste impact op je leven gehad?
10. Wat is je favoriete tijdschrift?
11. Wat is de mooiste reis die je ooit hebt gemaakt?


Fijn weekend nog!

12 opmerkingen:

  1. Wat snoep je gezond! En erg romantisch van je vriend, ik hoop dat ik dat na 8 jaar samen ook nog zal hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om de antwoorden op mijn vragen terug te lezen, ennuh stiekem word ik ook altijd heel blij van comments op mijn blog ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je me hebt genomineerd! Ik ga kijken of ik er wat mee ga/kan doen. Wat een persoonlijke dingen laat je los met de 11 facts. Zoals je angststoornis, gelukkig ben je er al een tijd vanaf en zo houden natuurlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te lezen waarom mensen met een blog zijn begonnen. Ik ben ook een sportaholic! En ook altijd wat met tekst gehad, het begon ooit op de typemachine :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke vragen en leuk om de antwoorden te lezen. Ben altijd wel nieuwsgierig wat 'er achter' de blog schuilt;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thanks voor de nominatie! Daar ga ik eens over broeden deze week! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank voor de nominatie, superleuk! Heb ook meteen op de andere blogs gekeken, zaten leuke dingen bij! Ik lees je blog altijd met veel plezier :) Ik ga zelf niet meedoen maar lijkt me wel leuk om een keer iets te doen met een gastblog ofzo...misschien kunnen we eens mailen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat lijkt me zeker leuk! Thanks trouwens voor je leuke comment :)

      Verwijderen
  8. Super lief dat je me genomineerd hebt :) voel me echt vereerd! Ik ga er zelf niks mee doen, omdat ik me op mijn blog vooral richt op food en niet zo veel persoonlijke dingen erop zet. Maar vind het wel echt heel leuk dat je mij gekozen hebt! Jij verdient 'm ook!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, dankjewel! Ik begrijp dat je er niets mee gaat doen. :)

      Verwijderen