6.4.13

Event: Launchparty!

Tweede paasdag was bij mij extra leuk. Ik was namelijk uitgenodigd voor de lanceringsparty van hippe-schoenen.nl. En van schoenen gaat mijn hart sneller kloppen! Uiteraard met mijn mooiste paar schoenen aan, en een vriendin aan mijn zijde toog ik naar de locatie in Amsterdam.






Hippe-schoenen.nl is een nieuwe schoenenwebsite waar je tegen prijzen tot 40 euro schoenen kunt kopen volgens de laatste trends. Het brein achter deze webshop is Sharon, zelf altijd al een schoenenjunkie geweest. Nadat ze had gemerkt hoe succesvol ze was met het verkopen van haar eigen schoenen (wegens een te erg uitgebreide privé-collectie, waar volgens mij menig dame mee bekend is), bedacht ze hoe leuk het zou zijn om haar werk te maken van schoenenverkoop. Maar dan wel schoenen die voor iedereen bereikbaar zijn. Zo werd het idee voor hippe-schoenen.nl geboren.

Inmiddels staat er een mooie, professioneel ogende en toegankelijke website online. Opvallend is de goede beschrijving die elke schoen vergezelt. Normaal vind ik het bij schoenenwebshops vaak lastig om te bepalen of een schoen mij goed zal zitten. Bij deze schoenen staat precies omschreven hoe hoog ze zijn, hoe hoog de hak is, hoe de schoen valt en welke maat je dus het beste kunt aanschaffen.

Hippe-schoenen.nl

Tijdens de launchparty werd de zomercollectie van de webshop gepresenteerd. Ik vergaapte me aan de vrolijke, felle kleuren. Het viel op dat Sharon inderdaad inkoopt volgens de laatste trends. Heel handig als je zowel je portemonnee, als de laatste trends, aan je zijde wilt hebben.



 



Als leuke verrassing mochten we ook nog eens de webshop uitproberen! Ik kon mijn geluk niet op... En erg lastig een keuze maken. Uiteindelijk koos ik voor:


Deze wedges zitten heel fijn, en kosten nu 21 euro. Geen geld vind ik, zeker niet voor de kwaliteit die ze hebben. Ik zal binnenkort een outfit met deze schoenen plaatsen!

En een wat aparter paar:


De creepers, die 20 euro kosten, vind ik helemaal geweldig (helaas niet voor mensen met smalle voeten, zoals ik, weggelegd...Geen outfitfoto met dit paar dus :( ).

Hippe-schoenen.nl is wat mij betreft een aanrader voor de modebewuste vrouw die betaalbare schoenen zoekt!

Was jij al bekend met deze webshop?

9 opmerkingen:

  1. Wat tof! Ik kende de website inderdaad al wel, leuke schoenen hebben ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is zeker een webshop om in mijn favorieten te plaatsen. Die laatste zijn heel leuk, maar ook ik heb smalle voeten, dus ze zijn ook niet voor mij weggelegd.. :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. IK heb er wel van gehoord ja en volg ze op twitter. Leuk dat je er bij mocht zijn! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die sandalen zijn gaaf! :) Leuk dat je er bij mocht zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk :) ik was er ook bij maar heb je (volgens mij) helaas niet gezien! Ik vond het ook erg gezellig, ik heb 2 andere schoenenparen uitgezocht, heb ze alleen nog niet binnen. Ben erg benieuwd :)!!

    Als je het leuk vind, ik organiseer vandaag een linkparty op mijn blog! Dit houdt in dat je reclame mag maken voor de 3 leukste artikelen die je afgelopen week geschreven hebt inclusief een foto en link naar je blog! Tof toch :)!? Zou het leuk vinden als je mee zou doen!

    Liefs van Rosie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je erbij mocht zijn, leuke schoenen staan ertussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke schoenen staat er tussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je erbij kon zijn! :) De schoenen op de website zien er heel leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen