8.4.13

Meltingpot Monday: Paris Outfit Inspiration

Aanstaande zaterdag is het zover, dan vertrek ik voor vier dagen naar Parijs! Ik verheug me enorm op deze trip. Vlak voor mijn 'emigratie' nog even met mijn moeder samen er tussenuit. Iets dat we nog nooit eerder hebben gedaan. Ook gek, eigenlijk. Maar goed, de reis gaat er nu van komen! Niets leuker dan wegzwijmelen bij foto's van de stad zo vlak voor vertrek. Of verzinnen wat je aan gaat trekken. Of wat je aan zou willen trekken, als je budget net dat stapje groter was.... 









Dag



Bronnen: Zonnebril, Jasje, Horloge, Tas, Sneakers, Jurkje

 

 

 

Avond

Bronnen: Jurkje, Armband, Clutch, Pumps, Jas


Heb jij nog tips voor een bezoekje aan Parijs?

9 opmerkingen:

  1. Haha ik ben nu ook al bezig met het bedenken welke kleren ik op zomervakantie mee ga nemen (het duurt nog 4 maanden, right..) Zo leuk hè?
    Veel plezier in Parijs, ik ben er nog nooit geweest en ga er over een maantje heen met school, ook zo'n zin in (:
    LIefs, Jasmijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat gaaf dat je naar Parijs gaat. En leuke collages heb je erbij gemaakt. :) Lekker Paris chic. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf! Ik zou ook graag naar Parijs willen (: prachtige outfits heb je er bij gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. parijs! zo fijne stad! je hebt geluk, aankomend weekend wordt toch mooi weer:-)

    BeantwoordenVerwijderen